|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.02.2014, 14:54 | #11 |
Przy gaźnikach optymalną rzecza jest obrobienie kanałów papierem 80 lub kamieniem na dremelu, tak żeby kanał dolotowy miał kształt i średnicę najbardziej zbliżoną do średnicy zaworu ssącego. Dużo daje pasowanie kolektorów do kanałów w głowicy oraz dokładne docięcie uszczelek.
Wydech na lusterko (jak się komu chce) Oczywiście to w czterosuwach. Z dwusuwami nie mam żadnego doświadczenia. Dzieju - w przypadku starszych i gorszych jednostek takie działania dawały czasem "jedynie" serię ale w stosunku do tego co było przed bywała znaczna poprawa (maluchy, stare fordy i tego typu wynalazki)
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 17:05 |