![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
Cześć, orientuje się ktoś, czy taki swap oznaczałby dużą rzeźbe? Bo mam taką fajne opcje zamiast remontować silnik(koszt będzie podobny), a jednak przy swapie będe miał duuużo młodszy i mniej zużyty silnik(prawie nówka).
Koszt remontu 2500-3000 ,swap 3000+?. W takiej sytuacji nie widze sensu remontu starego, zajechanego silnika ze skrzynią w mocno wątpliwym stanie. Pozdro.
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! |
![]() |
![]() |