![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
Cześć, orientuje się ktoś, czy taki swap oznaczałby dużą rzeźbe? Bo mam taką fajne opcje zamiast remontować silnik(koszt będzie podobny), a jednak przy swapie będe miał duuużo młodszy i mniej zużyty silnik(prawie nówka).
Koszt remontu 2500-3000 ,swap 3000+?. W takiej sytuacji nie widze sensu remontu starego, zajechanego silnika ze skrzynią w mocno wątpliwym stanie. Pozdro.
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
|
![]()
Ktoś to tutaj robił tylko mu się przez przypadek motocykl spalił.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
Takie coś robiłem ja i powiem ci lepiej rób swój silnik lepiej na tym wyjdziesz za dużo jest przeróbek aby to zgrało się ze wszystkim poza tym od 700 garnek górny jest większy i wchodzą w ramę d=od góry na styk co za tym idzie nie ściągniesz pokryw w celu ustawienia zaworów plus dorabianie puszki filtra powietrza bo oryginał nie pasuję ani od trampka ani od afry ogólnie dużo zachodu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 14 min 51 s
|
![]()
a elektroniczne problemy nie są poważną przeszkodą? pytam z ciekawosci. transalp700 jest wtryskiwaczowy. to chyba strasznie podnosi poziom trudnosci takiej operacji, m?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
To pozostaje jeszcze silnik od innej afry, ale akurat nic ciekawego nie ma na allegro, a zależy mi żeby jeszcze przed zimą pojeździć :/
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
elektronika to swoja droga bo potrzeba to wszystko ogarnąć potrzeba emulatory przepływki etc no moim zdaniem nie ogarnął byś tego do zimy bo w piz... dużo roboty no i musiałbyś w bak wspawywać pompę od trampka to dodatkowa rzeźba silnik za 3 można już w fajnym stanie znaleźć na ebaju a najlepiej napisz do fraza może ci coś ogarnie w tych pieniążkach a jak nie to umawiaj się ze szparagiem na remont swojego.
Też kiedyś miałem taki plan jak ty i pewno bym go zrealizował gdyby nie pożar jaki mi powstał w garażu ale ja ten temat pół roku ogarniałem a i tak nie było efektu finalnego bo sporo gratów potrzebowałem które cięzko było kupić choćby nawet kolego na przykład podam ci że przełącznik palenia nie pasował od afry i trzeba było kupować trampkowy taka pierdoła a przez to dziad nie palił |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Michał
![]() |
![]()
Składaj moto jak jest jeśli za bardzo nie rozebrany i jeździj..w zimę czas na remonty, teraz dolewaj oleju i dzida..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
Dobrze prawi. Olej remont i dziduj...wtedy się okaże co i jak. Czy bierze czy nie bierze. W międzyczasie poszukasz jakiegoś rozwiązania. Może znajdzie się winny i coś z tego wyniknie. Jesli jeszcze jest taka mozliwość oczywiście.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
Popieram takie rozwiązanie moim zdaniem jest najlepsze ze wszystkich można w ten sposób zweryfikować faktyczny stan silnika a w zimę remont zrobić jeśli tego będzie wymagał
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Było na forum.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |