|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10.03.2016, 10:47 | #10 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 204
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 17 godz 45 min 24 s
|
Oddzielny zbiorniczek pozwala na zwiększenie skoku amortyzatora przy zachowaniu tej samej długości całkowitej. Albo myśląc odwrotnie pozwala skrócić długość całkowitą przy zadanym skoku.
Nie zmienia zasadniczo zasady działania amortyzatora. Dla amortyzatora o konstrukcji jedno-rurowej wygląda to jak na rysunku poniżej: Konstrukcja z oddzielnym zbiorniczkiem ma: Zalety: - pozwala skrócić amortyzator - można dodać zaworki regulacyjne Wady: - przepływ oleju przez wężyk/kanał jest restrykcją, która powoduje problemy podczas pracy amortyzatora szczególnie przy dużych prędkościach ruchu tłoczyska, - potrzebne miejsca na zbiorniczek |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 10:42 |
Amortyzator BMW | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 2 | 14.03.2010 15:16 |