![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
U mnie bomba, naprawdę jest różnica.
Choć zauważyłem jedną, ale dużą wadę.... Mam dość nierówną jezdnię w drodze do pracy, koleiny, łączenie warstw asfaltu, naprawy i łaty. Wcześniej jechałem tamtędy ok 120 max. Teraz przy 140 i powyżej jak po stole - troszkę mnie to martwi 😁 A na poważnie, w/g mnie warto. Jedynie niepokoi mnie duży luz na pokrętle regulacji. Mam nadzieję, że nie odpadnie... Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator skrętu | Rychu72 | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.06.2016 20:47 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |