|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.06.2009, 00:58 | #20 |
Administrator
|
Wieczny, ja proponuję polatać na siłownię i bedziesz miał najlepszy amortyzator skrętu,
posiada on pełna regulację siły tłumienia , nie ma kłopotu z montażem, możesz w każdej milisekundzie zmieniać parametry zależnie od drogi, ..... Plastiki mają wątpliwą geometrię przodu ( łapanie szim), natomiast Afryki to nie dotyczy to po co montować. Mam jeszcze pewną wątpliwość odn. działania. Otóż jak rozumiem ten amortyzator ma zapobiegać szarpaniu na boki kołem( ograniczać szybkość ruchu kierownicy) czyli np przy lataniu po Saharze z predkościami powyżej 100km/h może mieć to coś uzasadnienie, ale w przypadku jazdy z mniejszymi lub małymi prędkościami w luźnym piachu czy innym błotku szybkość i precyzja skrętu kołem może zapobiec wywrotce. Amortyzator w takiej sytuacji może nam spowolnić ten ruch, np na niekorzyść. Niestety nie miałem okazji przetestować takiego amorka na żywo, dlatego rozważam teoretycznie jego działanie.
__________________
AT03 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 10:42 |
Amortyzator BMW | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 2 | 14.03.2010 15:16 |