|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.11.2019, 14:09 | #23 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 194
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
Online: 4 dni 2 godz 20 min 19 s
|
Jeżdzę NAT, jeżdziłem 690. To Dwa różne światy.
Największe wady 690 które być może zostaną (zostały) poprawione w 701 to twarde zawieszenie i twarda kanapa. Te dwie rzeczy razem powodują, że komfort na dłuższych odcinkach jest słaby (a jeździłem na raz nawet 450 km). Reszta to pierdoły i sprzęt jako dual jest zajebisty. A wibracje ... to mi bardziej nie pasują w NAT ;-) |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Potrzebna instrukcja do Acewell’a, model 3853, | Bartas | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 26.08.2011 18:53 |