Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.12.2019, 08:22   #11
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,550
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Ciągne dalej.
Założyłem blaszkę i pomierzyłem apką decybele. Wychodzi tyle co na afrykańskim oryginale....... i nawet nie strzela przy odjęciu gazu.

Teraz pytania.
Czy między rurą dolotową, a tą blaszką powinna być jakaś uszczelka? Blaszka dzwoni na wolnych obrotach.
Patrząc na zestawy to nie widzę, żeby była.

51d4kp4OOJL._SY355_.jpg

pol_pl_Tlumik-LEOVINCE-Honda-XRV-750-Africa-Twin-93-05-SBK-slip-on-LV-One-stalowy-2524_1.jpg

Czy ta blaszka oprócz wyciszania nie ma podnosić ciśnienia w układzie wydechowym tak, żeby było zbliżone do oryginalnego tłumika?
Przekrój wylotu jest sporo zmniejszony.
Jak wcześniej jeździłem bez blaszki (7 lat ) to miałem wykręcone śruby w gaźniku na 4 obroty. Teraz z blaszką jest 2,5 (jak instrukcja mówi) i chodzi jak na oryginalnym tłumiku.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 19:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.