![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,550
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 25 s
|
![]()
Ciągne dalej.
![]() Założyłem blaszkę i pomierzyłem apką decybele. Wychodzi tyle co na afrykańskim oryginale....... i nawet nie strzela przy odjęciu gazu. Teraz pytania. Czy między rurą dolotową, a tą blaszką powinna być jakaś uszczelka? Blaszka dzwoni na wolnych obrotach. Patrząc na zestawy to nie widzę, żeby była. 51d4kp4OOJL._SY355_.jpg pol_pl_Tlumik-LEOVINCE-Honda-XRV-750-Africa-Twin-93-05-SBK-slip-on-LV-One-stalowy-2524_1.jpg Czy ta blaszka oprócz wyciszania nie ma podnosić ciśnienia w układzie wydechowym tak, żeby było zbliżone do oryginalnego tłumika? Przekrój wylotu jest sporo zmniejszony. Jak wcześniej jeździłem bez blaszki (7 lat ) to miałem wykręcone śruby w gaźniku na 4 obroty. Teraz z blaszką jest 2,5 (jak instrukcja mówi) i chodzi jak na oryginalnym tłumiku. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 19:52 |