![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
|
![]()
Dobra, więc jest tak
Temperatura: 15*C Akumulator: 7Ah AGM Przed rozładowaniem podłączyłem CTEKa z ustawieniami jak na zdjęciu, pobierał jak na zdjęciu: ![]() Aku rozładowany prądem w okolicach 1.5A do następujących parametrów: ![]() ![]() Rozłączyłem przy napięciu 11.5V pod obciążeniem, po odłączeniu po 10minutach było 11.84V (wynik z multimetru ze średniej półki) i już za bardzo nie rosło, być może skoczyło by do wieczora w okolice 11.9V Teraz pobór prądu przez aku, tak jak myslałem - bierze tyle, ile ładowarka da rade pobdać: CTEK: ustawiony na samochód - 4,76A ustawiony na samochód AGM - 4.76A ustawiony na motocykl - 0.6A ładowarka o max natężeniu w okolicach 29A - 28.6A ale dałem mu na to max 2 sekundy, dobiłby pewnie do 29A. Także tak to wygląda. Zdojony aku bierze tyle, ile dawca da radę podać.
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 18:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 23.08.2014 00:28 |