09.03.2021, 12:57 | #11 |
Miałem już nie pisać, ale mam niezłą polewkę z tego tableta. Żeby było jasne - dalej uważam, że Afryka to najlepsze duże ciężkie adv.
ABS można wyłączyć tylko w trybie OFF-ROAD, na zdjęciu jest GRAVEL i guziki od ABS są na szaro. Co zabawne te tryby zmieniają głównie sposób reakcji manetki wiec nie wiem po co tylko w OFF-ROAD... @Robin - ja porównywałem NAT 1100 do 1000. Różnica w prostocie obsługi to przepaść. Do 9 sekund, o których piszesz trzeba dodać jeszcze 18 sekund na uruchomienie tableta, bo bez tego nic w trakcji, abs itp nie klikniesz. A to już całkiem realny scenariusz - zatrzymujesz się na fotę lub siku, gasisz, a potem 18 + 9, a kolega na GS-ie potrzebował 1 sekundy, ja na starej NAT 3 sekund. Niby człowiek się nie spieszy na wyjeździe, niby można nie resetować gasząc przez rozkładanie kosy, ale. Starą super mi się jeździło w takie miejsca jak na filmiku (już kiedyś wklejałem) - https://youtu.be/UGWyNYHcJy8 Nową byłem w Alpach i dopóki nie zjechałem z asfaltu, wszystko było super. Nie miałem potrzeby wyłączać tej elektroniki. Ale jak zjechałem to było wesoło. Zostanę raczej na asfalcie, ale można wszędzie wjechać jak się chce i umi. I fotka bo jakiś smutny ten wątek. |
|
Tags |
wheelie , wheelie crf , wheelie nat |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
AT zgasła podczas jazdy. | ziutek2002 | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 04.09.2023 21:06 |
gasnie podczas jazdy | temek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 08.06.2011 18:39 |