![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Miałem 4 czy 5 Transalpów i wiele innych motocykli z gaźnikami ale czegoś takiego nie spotkałem, oto jak wyglądają "śrubki" składów:
![]() Takie płaskie dynksy, po średnicy jakby z jednej strony ścięte. Z lewej łapałem to szczypcami i da się obrócić, z prawej uuuu, jakaś ciężka walka. Nie interesowałbym się ale dopóki się dobrze nie nagrzeje to ciężko nieco reaguje przy odkręceniu trochę, przy zamknięciu w jeździe wali w wydech. Chciałem odkręcić na składach więcej. Może być istotne - trampek ze szwajcarii, z takim eko-dopalaczem spalin chgw po co. Niby modułem zdławiony i powinien jechać max 140 ale koledzy mówili że idzie wiecej, nawet na motozach. Wiem że gaźniki wersji szwajcarskiej się różnią od zwykłych, ale o co kaman ze składami ![]() Pozdrawiam zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 30.03.2021 o 11:06 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
RD04- śruby składu mieszanki i wycieki z gaźników | giblas | Uklad paliwowy i wydechowy | 45 | 28.03.2019 10:58 |
Śrubki | radiolog | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 21 | 10.11.2017 15:21 |
ustawianie składu mieszanki | rambo | Regularne czynności serwisowe | 66 | 01.05.2014 22:51 |