![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 110
Motocykl: KTM EXC 250f, 2005 RFS
![]() Online: 1 dzień 6 godz 32 min 10 s
|
![]()
Wczasniej gdy musialem zagladac i czyscic/regulowac gazniki to po pierwsze byly one od mniejszych 2-suwow i dostep do nich byl prosty.
A teraz dlawi mi sie czasami motorek, strzela z rury i plywak sie zawiesza - prawie na pewno problem z gaznikami. Jutro podejde do tematu, ale z gory chcialbym sie zapytac o rady - musze o czyms wiedziec? Chce tylko przedmuchac glowna dysze jak i usunac wszelki brud z komory plywakowej i gdzie dojrze, wiec nie bede rozregulowywal. PS. Ilosc syfu w airboxie byla straszna - ciagnie ten brud z kola i dalej do gaznikow :/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gaźniki z trampka 650 do rd04 | Balugass | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 17.06.2013 00:18 |
Gazniki do RD04 | zikowski | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 27.03.2012 22:50 |