![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Ja nie lubię kręcić tym "starym" zasilaczem, szczególnie przy ustawianiu ograniczenia amperów.
Mam wyświetlacz z jedną cyfrą po przecinku i jak sprawdzałem na multimetrze to pokazuje dobrze. Ale nie poruszam sytuacji brzegowych - co się dzieje jak odpalamy zasilacz, wyłączamy czy jak sobie radzi przy nagłym, dużym skoku pobieranej mocy. Taki zasilacz do domowego labolatorium zazwyczaj daje radę. A jak chcemy się bawić w bardziej czułe i skomplikowane rzeczy to musimy być świadomi że to zasilacz za 250zł a nie 5tys ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 18:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 23.08.2014 00:28 |