Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.02.2022, 20:43   #11
Cezarus


Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Cezarus jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Tak w ogóle, ostatnimi czasy w roli czytacza pozgłębiałem nieco forum BMW i wniosek z tego nasuwa się taki, że się kupiło niemalże prom kosmiczny
Zapewniam Cię , że nie kupiłeś promu kosmicznego to zajebiście prosty motocykl do serwisowania z bardzo przemyślaną konstrukcją dającą mu długowieczność np silnik bez mokrego sprzęgła smarowany zwykłym samochodowym olejem wytrzyma dłużej bo nie ma syfu z zużywająceg się sprzęgła , suche sprzęgło o wielkości stosowanej w samochodach o pojemnosci 1,8 litra (może nie działa bajecznie , ale skutecznie) , skrzynia biegów (na dużych łożyskach)oddzielnie od silnika smarowana olejem przekładniowym , wał kardana (trzeba lekko zadbać czytaj smarować a będzie bezproblemowy) , przekładnia główna (wymieniać olej co 10 tys km i też jest bezproblemowa) .

Podstawowa zasada to kupić prawidłowo serwisowany sprzęt , a odwdzięczy się bezproblemowym wożeniem kierownika na długie wycieczki
PS . Mnie nigdy te motocykle nie zawiodły ,a pare ich miałem i zrobiłem nimi trochę kilometrów ( R1200GS z 2006, R1200GS z 2009 , R1200 GSA z 2013 , R1200HP2 ENDURO z 2005 , F800GS z 2008 , G650Xchallnege razy 2 i teraz R1250GSA ).
Cezarus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.