Africa Twin Forum - POLAND
>
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT
>
BMW
Kącik cycatych BMW GS 100/1100/1150/1200/1250
Nazwa użytkownika
Pamiętaj moje logowanie?
Hasło
Zarejestruj się
Albumy
FAQ
Kalendarz
Dzisiejsze Posty
Szukaj
Przeszukaj Forum
Wyświetl Wątki
Wyświetl Posty
Tag Search
Zaawansowane wyszukiwanie
Idź do strony...
Narzędzia wątku
Wygląd
Prev
Next
05.05.2023, 16:24
#
11
zimny
trampkarz emeryt
Zarejestrowany
: Oct 2010
Miasto
: Garwolin
Posty
: 2,852
Motocykl
: F800GS ADV
Przebieg:
za mały
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 23 godz 9 min 11 s
Cytat:
Napisał
muszel72
Ja na ten przykład wymieniłem swojego czasu GS na GSA właśnie ze względu na gabaryty
W sensie że za mały był zwykły?
zimny
Zobacz publiczny profil
Odszukaj więcej postów napisanych przez zimny
«
Poprzedni wątek
|
Następny wątek
»
Narzędzia wątku
Wersja do druku
Wygląd
Wygląd liniowy
Wygląd mieszany
Wygląd watkowy
Zasady Postowania
You
may not
post new threads
You
may not
post replies
You
may not
post attachments
You
may not
edit your posts
BB code
is
Wł.
Uśmieszki
są
Wł.
kod
[IMG]
jest
Wł.
kod HTML jest
Wył.
Forum Rules
Skocz do forum
Ustawienia
Prywatne Wiadomości
Subskrybcje
Kto jest Online
Przeszukaj Forum
Strona Główna Forum
Główny dział
Imprezy forum AT i zloty ogólne
BIAŁA - Stałe Spotkanie Sympatyków FAT
Lejdis
Wszystko dla Afryki
Wszystko dla Afrykańczyka
Kaski
Ciuch Afrykańczyka
Buty
Inne
Archiwum
Dział Producentów i Dostawców
Serwis Ramires
BARXON - Ostry
Motokanapy
Redneck
Pamiętnik
Izi
Ashanti
Pegaso
Orzep
Sznurek
Darkier
Missyou
Giermo
Paweł_4x4
Kołek
Hiszpan
Podróże. Całkiem małe, średnie i duże.
Relacje z podróży
Polska
Trochę dalej
Umawianie i propozycje wyjazdów
Przygotowania do wyjazdów
Szpej turystyczny - Produkty i Porady
GPS
Zastosowanie praktyczne
Hardware
Mapy
Kwestie różne, ale podróżne.
Informator podróżniczy
Europa
Afryka
Azja
Warsztat XRV 650 / XRV 750
Regularne czynności serwisowe
Silnik, sprzęgło, skrzynia
Układ chlodzenia
Uklad paliwowy i wydechowy
Rama, zawieszenia, napęd
Hamulce, kola, opony
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki
Układ elektryczny i zapłonowy
Gadżety / wyposażenie
Warsztat CRF 1000 / CRF 1100
Regularne czynności serwisowe
Hamulce, kola, opony
Silnik, sprzęgło, skrzynia
Układ chlodzenia
Rama, zawieszenia, napęd
Uklad paliwowy i wydechowy
Układ elektryczny i zapłonowy
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki
Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja
Akcje serwisowe
Gadżety / wyposażenie
Instrukcje, broszury, fiszki
NAT - Nowa (przyszła) Królowa
CRF 1000 L
NAT - Warsztat
Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L
Dział ogólny
Warsztat
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT
Honda - inna niż AT & NAT
Trialówki
Husqvarna 701
KTM
BMW
Suzuki
Oldtimery i PRL-y
Yamaha
Kawasaki
Inne - dyskusja ogólna
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest
17:07
.
-- English (US)
-- Polski
Kontakt
-
Africa Twin Polska
-
Archiwum
-
Regulamin i zasady forum
-
Na górę
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.