|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.04.2008, 14:45 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 607
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
vacuum/proznia - mikuni/scottoiler
a czy ktos obeznany lepiej z tematem moglby tutaj zamiescic zdjecie a'la 7greg, takie ktore pozwoli zlokalizowac ten magiczny punkt 'G' do ktorego nalezy podlaczyc swoja pompe mikuni/scottoilera?
|
13.04.2008, 15:46 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakow
Posty: 66
Motocykl: RD07a
Online: 9 godz 56 min 50 s
|
Ja mam takie cos u siebie, bede w tym tygodniu zakladal DJ to zrobie fote przy okazji. Musisz dorobic / dokupic krocce do ktorych podlaczysz wezyki podcisnienia do pompy/scotta - orgyginalnie masz tam wkrecone sruby, M5 bodajze. Jesli masz manuala to poszukaj sobie rozdzialu o synchro i w te miejsca gdzie podlaczasz wakuometry do regulacji podlaczasz pompe / scotta.
Nie wiem jak planujesz to zrobic ale moim zdaniem lepiej podlaczyc pompe pod jeden cylinder, scotta pod drugi. Tym samym uniezaleznic dzialanie pompy od scotta (jakby nie daj Boze cos mu sie stalo tak ze stracilby szczelnosc w "sekcji podcisnieniowej" to pompa dziala bez zaklocen) Pozdr
__________________
RD07A |
13.04.2008, 17:59 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Króćce do pobierania podciśnień pasują z Transalpa. Trampi ma podciśnieniowy kranik, podłączony tak samo jak akcesoryjne pompy podciśnienia i scottoiler'y.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
13.04.2008, 21:25 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,480
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 17 godz 3 min 15 s
|
No cóż zdjęcia a'la 7greg
Zaznaczam, że ja tego nie zakładałem więc techniczne "czepialstwo" nie do mnie Ponieważ owiewki założone więc fotki są z dołu. Pompa "mikuni" z lewej strony "scot" z prawej strony Ostatnio edytowane przez 7Greg : 27.02.2009 o 03:19 |
13.04.2008, 22:09 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 607
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
no to teraz lapie
dzieki, zwlaszcza 7greg - jak zwykle sie wykazal! tylko jeszcze: te krocce, to gdzie mozna znalezc? jak je konkretnie nazwac, opisac, zeby wiedziec wogole czego szukac? Ostatnio edytowane przez dery : 13.04.2008 o 23:58 |
15.10.2011, 08:56 | #6 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D
Posty: 450
Motocykl: RD07 mit VW parts :D
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s
|
Czemu nie pracuje Scottoiler?
Wszystko podłączone jak trzeba. Poprzednią wlewkę oleju zużył do zera a teraz po zalaniu nie pracuje membrana w urządzeniu? dlaczego? Wlewałem zgodnie z instrukcją producenta przez otwór odpowietrzenia...
__________________
Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli... |
15.10.2011, 09:06 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
pewnie Ci rułka podciśnienia spadła....
|
15.10.2011, 09:08 | #8 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D
Posty: 450
Motocykl: RD07 mit VW parts :D
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s
|
Jak już pisałem wszystko na swoim miejscu. Jak mi rurka podciśnienia spadnie to słychać straszne pyrkanie na niskich i Pepsi gaśnie.
__________________
Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli... |
15.10.2011, 09:42 | #9 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Oslo
Posty: 84
Motocykl: XRV 750 rally, KTM 625SXC, TXC 310
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 1 dzień 1 godz 29 min 2 s
|
Miałem ten sam problem, pomogło jak zlikwidowałem wszelkie bąbelki powietrza z rurki która doprowadza smarowidło do łańcucha. Weź dużą strzykawkę i pompuj w ten otwór do napełniania scotta do momentu aż wypłynie z dołu i zacznie lać po łańcuchu, chwile schodzi ale powinno pomóc. Tam się nie za bardzo może coś zepsuć a że działa na zasadzie grawitacyjnej to najlepiej według mnie w ten sposób spróbować.
|
15.10.2011, 09:59 | #10 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D
Posty: 450
Motocykl: RD07 mit VW parts :D
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s
|
OK tak zrobię. Dziwne tylko, że nie widać żadnego ruchu membrany podczas pracy silnika. Zupełnie jakby nie otwierało zaworku lub brak było podciśnienia z gaźnika? Sprawdzałem jeszcze króciec w gaźniku - drożny... więc co?
__________________
Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli... |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 116 | 10.01.2017 10:29 |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 23:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 22:43 |