![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Składka oplacona.
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
![]()
dupa tam.... nieda sie nieda --- da się.... rozgrzewamy troszke ( z naciskiem na troszkę ) olej.... tak żeby cały syf sie pomieszał spuszczamy.... a potem mieszasz śrubokrętem z magnesem neodymowym w naczyniu i masz czystość - opiłków alu nie łapie :P wtedy trzeba zastosować magnes do aluminium
![]() ok wiem -chodzi o alu opiłki.... - chyba wystarczy przepłukać... olejem kilka razy....
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
eeee... a po co cyt. kontrolowac opilki?
srubki spustowe z magnesem maja czesto mniejsza ilosc zwojow gwintu niz sruby oryginalne i latwo nimi uszkodzic gwint w misce bo sile dokrecania zalozona przez producenta dla np. 9 zwojow musi przeniesc 5 zwojow ( jak na fotce), tym samym gwint w misce nie pracuje na calej swojej powierzchni i ulega zniszczeniu w swojej dolnej czesci. sruby maja mniejsza liczbe zwojow, zeby byly nizsze i zeby wystarczylo miejsca na magnesik. reasumujac - wkrecanie srub z mniejsza liczba zwojow jest niezbyt zdrowe
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 10.08.2015 o 14:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]()
Za to można sobie taką śrubę wykonać samemu z ori śruby spustowej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Albo mieć to w dupie, po dotarciu i tak spuszczasz olej wraz z opiłkami. Później opiłków nie powinno być nigdzie, a jak są to czy je wyłapie magnesik czy nie to i tak pozamiatane. Za to można załatwić gwint tak jak pisał szynszyll.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Jak w afryce pojawiają się opiłki to w pierwszej kolejności zaciąga je smok, rozpierdala pompę oleju a potem to już faktycznie pozamiatane... te magnesiki nie dadzą rady takim opiłkom. Może jakimś maluczkim... ale się nie spotkałem
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
podkłada śruby spustu oleju | mucha_dub | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.05.2014 23:52 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |
wymiary korka spustu oleju | klanol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 21.11.2008 00:07 |