|
|
|||||||
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Pojemność jednego gara do 250ccm określa się złotą nie bez powodu. Wyżej spalanie nie przebiega już tak efektywnie.
Moja stara fj1200 z tobołami na autostradzie przy 140 non stop brała Max 6l. Mirek popracuj nad technika jazdy. M edit: z tą techniką to nie żartowałem: łagodna jazda czyli łagodne rozpędzanie się na kolejnych biegach nie ma NIC wspólnego z ekonomicznym jeżdżeniem bo wtedy pojazd pali najwięcej. moja szkoła jest taka, że 1,2,3 pała do prędkości docelowej i potem wskok na najwyższy bieg i już jazda ze stałą prędkością. Mimo, że rozpędzanie się jest dynamiczne to okres w którym silnik dostaje najwięcej paliwa jest stosunkowo krótki. Może nie brzmi to intuicyjnie ale jest jak piszę i to działa. Jazda na emeryta gdzie rozpędzasz się na KAŻDYM biegu po kolei zużyje najwięcej paliwa. Zawsze.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 04.09.2019 o 09:45 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
No to w kwestii spalania wychodzi że na asfalcie okolice 6-7 to podobnie jak w moim dużym DLu. Promień skrętu w DL jest taki jak w 650 i na raz się zawraca na wąskiej asfaltowej drodze podobnie jak AT czy TA tylko z większą uwagą bo masa i silnik inny.
A w teren jak już to lubię na w miarę lekkich motocyklach i w jednym cylindrze. No jak przez 12 lat nie przekonałem do upalania w terenie motocyklem 220kg tak się już nie przekonam - na Trampku, Afrze mi nie szło. Dopiero na Tenerce 600 1VJ poczułem frajdę z takiej jazdy a i tak nie była najlżejsza. Ostatnio w zasadzie planuję "szaleć" po lasach...na rowerze MTB Dla zdrowia. Może kiedyś kupię jakies 30-letnie enduro bo lubię ten klimat, XTki stare.Ostatnio V-Stromem zrobiłem 250km z prędkością 140-150 (to taka naturalna prędkość trasowa tej maszyny) i wyszło 6,3L na oryginalnych wydechach, myślę że OK. Tyle musi to duże V spalić i tyle. Przy 120 podobno 5,5 weźmie ale ja nie umiem tak. Wychodzi na to, że moją przyszłością tak za parę lat - jeśli już to będzie albo nowy DL650/1000, albo NAT. KTM raczej nie dla mnie bo nie skorzystam z jego zalet i tego nie docenię w pełni a wady na pewno by mnie irytowały. Dzięki serdeczne! Ostatnio edytowane przez zimny : 04.09.2019 o 10:33 |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wylizał się
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,299
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Online: 8 miesiące 19 godz 14 min 18 s
|
Mirek, jak zejdziesz poniżej 6 litrów to na zlocie dostaniesz odznakę PKS.: Pół życia na luzie.
![]() Ps. fajna koza. Ale na takiej to by mi się wszystkie śrubki w głowie odkręcały. Zazdroszczę. |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Dziczyzną zrobiłem od wakacji jakieś 7k km i jest to jedyny motocykl jaki miałem, w którym nie chcę nic zmieniać
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() |
Cytat:
Albo starość albo jednak te KTM'y nie są takie głupie ![]() Jeszcze raz gratuluje dzika
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Cytat:
Ja w dziczyźnie mam co prawda podwyższenie, akrapy i deflektor ale to właściwie (dla mnie) motocykl idealny
|
|
|
|
|