|
|
|||||||
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Giżycko
Posty: 98
Motocykl: Lc8 950 Adventure
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 54 min 50 s
|
Coraz częściej jest tu o zawiasie, jest może gdzieś jakaś ściąga jak w lc8 po kolei zrobić to dobrze (?), ustawiłem zgodnie z instrukcją na "położenie fabryczne " i po transalpach tenerach jest dobrze ale zdaje mi się że nie potrafię wykorzystać potencjału zawiasu - a w skrócie nie widzę różnicy po wykonaniu np pięciu klików.
pozdr
__________________
Transalp PD03 EVO II 650 1991/2003 , potem xt 600 tera: LC8 950 Adventure i mniejszy brat lc4 640
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
Ustawianie zawieszenia, które od lat nie było prawdziwie serwisowane, to tak jak próba regulacji przytkanych gaźników. Patrzysz w serwisówke ewentualnie na airboxie masz naklejke z 3 ustawieniami. Zacznij od soft przejedź się po dziurach, później daj na sport wierz mi różnica będzie b.duża, ale podstawa to dobrze przeserwisowanie zawieszenie z dobrym olejem w środku. Naprawdę warto też przeserwisować amortyzator, powinno się to robić wg ktm co 25tyś. koszt ok 350-400zł.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|