11.10.2023, 13:35 | #31 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,859
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 9 min 51 s
|
Fajny lifting, koła bezdętkowe na plus, reszta kosmetyka.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
15.11.2023, 22:06 | #32 |
Pojawiły się ceny:
https://www.honda.pl/motorcycles/ran...rl_glare_white https://www.honda.pl/motorcycles/ran...grand_prix_red
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
|
16.11.2023, 10:40 | #33 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,494
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 39 min 9 s
|
czerwona lub biała + 1000zł, UWAGA! Biała dostępna tylko w wersji ES - chwyt poniżej pasa
CRF1100L 65900zł CRF1100D 71900zł CRF1100L + ES 72900zł CRF1100D + ES 77900zł CRF1100L ADV + ES 85900zł CRF1100D ADV + ES 88900zł ceny całkiem spoko wersji ADV jak na razie nie ma w manualu. jeżeli chodzi o CRF1100 ADV w białym kolorze, niebieski przedni błotnik o co komuś chodziło wygląda to średnio |
16.11.2023, 10:50 | #34 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Prawie 90 koła za to coś to daleko od spoko jest jak dla mnie. Desert X za 80900 jawi się jak okazja.
|
16.11.2023, 10:53 | #35 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,494
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 39 min 9 s
|
|
16.11.2023, 11:03 | #36 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Jak inny target? Że niby CRF to z pasażerem a Dukat solo? IMO ani jedno ani drugie niezbyt się nadaje do podróży z plecakiem. A DCT to chyba kwestia indywidualna. Dla mnie motocykl musi mieć sekwencję a QS w Dukacie działa malinowo.
|
16.11.2023, 11:26 | #37 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,494
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 39 min 9 s
|
Cytat:
99.900zł rocznik 2024 Egzotyczny i ciekawy ale to nie jest target użytkowników AfricaTwin tak mi się wydaje. DCT z statystyk sprzedaży to już kwestia masowa a nie indywidualna. Sam na początku byłem sceptyczny co do tego rozwiązania ale po kilku latach i długich trasach w siodle nastąpił zwrot o 180st. żaden quickshifter sam nie zmienia biegów i nie wysprzęga na postoju. Spoko przy agresywnej jeździe ale pełzanie i kontemplowanie drogi i krajobrazu to nie jego zastosowanie. Fajnie, że obecnie jest tak ogromny wybór motocykli. |
|
16.11.2023, 11:37 | #38 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Racja. Najważniejsze że jest wybór i każdy znajdzie coś dla siebie. 👍
|
16.11.2023, 11:41 | #39 |
Ceny to raczej większości motków są kosmiczne Ale ludzie kupią i Afrę i Dukata
Co do DCT to jest to wspaniałe urządzenie gdyby był wybór u innych producentów w życiu bym nie wziął manuala. |
|
16.11.2023, 11:53 | #40 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,494
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 39 min 9 s
|
Myślę, że za rok honda wypuści model z doładowaniem i to będzie absolutny killer na konkurencję i wyciskaczy mocy. Taka konstrukcja pozwoli na zachowanie wysokiej kultury pracy silnika, dużego momentu od samego dołu a także mocy przy wyższych obrotach. Do tego będzie to mega baza dla tunerów i o ile konstrukcja silnika to zniesie to 160KM nie będzie problemem. Do tego DCT, ES, piękne malowanie i pozamiatane .
2024 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |