|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Myślę, że za rok honda wypuści model z doładowaniem i to będzie absolutny killer na konkurencję i wyciskaczy mocy. Taka konstrukcja pozwoli na zachowanie wysokiej kultury pracy silnika, dużego momentu od samego dołu a także mocy przy wyższych obrotach. Do tego będzie to mega baza dla tunerów i o ile konstrukcja silnika to zniesie to 160KM nie będzie problemem. Do tego DCT, ES, piękne malowanie i pozamiatane
.![]() 2024 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,566
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 4 dni 1 godz 54 min 43 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
a tak mogłaby wyglądać 1100 2024
ps. Honda nie może przestać rzeźbić, malowanie tricolor tylko w wersji manual + ES oraz DCT + ES w manualu oraz DCT niedostępna !!!
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.11.2023 o 22:50 Powód: poprawka wersje tricolor |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,566
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 4 dni 1 godz 54 min 43 s
|
Cytat:
kolory historyczne HRC rzekłbym tradycyjne dla AT choć odświeżone mi sie podoba ![]() w modelu 24 względem roku bieżącego zmienił sie stropień sprężania 10,5:1 mimo ze skok i średnica tłoka jest bez zmian wcześniej to było 10,1:1 i 105 niutków |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |