![]() |
|
Ciuch Afrykańczyka spodnie, kurtki, rękawiczki, kombinezony, bluzy enduro, itd. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Podsumowanie..
Dzisiaj jak wyjeżdżałem o 7 było -10. Grzanie na maksa. Akumulatory padły przed 11 bo jak zjechałem były na zero. Stopy nie zmarzły bo ociepliło się do -2. Palce marzły jak poprzednio, stopa nie. Dla mnie, ten kitajski wyrób jest ok w krzaki do tych -10 jak nie latasz dłużej niż 3-4 godziny. Myślę, że bliżej zera w głębszym śniegu, wsiakajacym a buty i dalej, nic by nie dał. Za mała moc grzania, za małe akumulatory. W takich warunkach sprawdzają się neoprenowe skarpety na wełnianych. Nico podnosi komfort i w sumie nic więcej.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,705
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 58 min 7 s
|
![]()
Wiem, że ciąglę to samo polecam, ale polecam, bo działa. Ciuchy firmy Ventureheat to po prostu coś co zrobione jest pod motocykl i grzeje tam gdzie powinno, co ma zajebiste znaczenie do komfortu jazdy.
Co do skarpetek to są na zasadzie założenia dodatkowej warstwy na normalną skarpetę i podłączenia do spodni. Sterowanie jest w spodniach, co ma znaczenie, bo jak się ciepło ubierzerz i masz szukać włącznika skarpetek, gdzieś po spodniami i ochraniaczami to masakra. No i nie nie grozi rozładowanie bo podłączone wszystko pod motocykl. Trzeba pamiętać aby ustawiać poziom grzania by nie było czuć ciepła a po prostu było tak jak się jedzie latem. Gdy czuć ciepło, jest to za wysoka temperatura i po 10-12 godzinach jazdy zimą kończy się przegrzaniem. Dojedziesz na zlot i ząb na ząb nie trafia po wyłączeniu grzania. Ciuchy mam już 6 zimę i nic się z nimi nie dzieje, nie połamał się kabel, nie zepsuła wtyczka, nie przestało grzać etc... Ciuchy składają się z rękawiczek (zakłada się na nie normalne rękawice) podłączonych do kurtki, kurtka zakłada się pod polar, czy co tam zakładacie, ja zakładam bezpośrednio na bieliznę temoaktywną, spodnie, pod spodnie motocyklowe, na bieliznę, no i skarpety j.w. Wszystko steruję z poziomu dwóch regulatorów łatwo dostępnych, spodnie mogę obsługiwać podczas jazdy. Teraz to już całość można na telefonie, bo jest nowszy sterownik z bluetooth.
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Jaka wtyczka łącząca z motocyklem?
Zwykle po kozłach, odpadnięciu na skarpie czy po ślizgu ląduje jednak daleko od motocykla. Istotne więc by była łatwiej rozłączalna po szarpnięciu niż zerwanie kabli. Dla tego wybrałem wariant na bateryjke.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,705
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 58 min 7 s
|
![]()
Jak spadniesz, czy zapomnisz, po prostu sie odepnie i tyle. Nic sie nie zerwie czy zniszczy.
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie skarpety na motocykl? | skarp | Ciuch Afrykańczyka | 70 | 04.04.2023 00:11 |
Skarpety wodoodporne | KOKOS | Archiwum | 55 | 23.09.2013 12:24 |
podgrzewane manetki | Gawrys | Wszystko dla Afryki | 5 | 10.12.2008 23:04 |