![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 17 godz 53 min 42 s
|
![]()
moto dziwnie się zachowuje
trzęsie się jak harley i popierduje z wydechu na wolnych obrotach - gaźnik po regulacjach - luzy zaworowe zrobione - filtr powietrza nowy - świece nowe - aku już nie nowe https://youtu.be/MA25X7AkrXg
__________________
www.grzechunakolach.pl Ostatnio edytowane przez Novy : 05.04.2022 o 20:02 Powód: Poprawiłem link |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A weź bez pompy paliwa odpal. Na grawitacji. Może pompa siada i nie daje do gaźnika odpowiednio paliwa i gdy spada poziom to mieszanka robi się uboga i strzela ... napompuje i jest ok, spadnie poziom i strzela itd w kółko.
To oczywiście tylko jedna z teorii. Ale bym sprawdził. Roboty mało, dwa wężyki połączyć, nie potrzeba nic do tego. Edit - i filtr paliwa na chwilę wywal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 17 godz 53 min 42 s
|
![]()
ok, sprawdzę i tak mam rozgrzebane
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 12 godz 11 min 16 s
|
![]()
Podstawowe pytanie: czynności były wykonywane bo tak się działo czy to po tej robocie się stało?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 17 godz 53 min 42 s
|
![]() Cytat:
- zerwałem stare gluty z gumowych krućców airboxa, nie dałem nowego kleju - obejmy krućców gaźnik-silnik były lekko luźne - nie dałem uszczelek pod kolektory wydechowe - wstępna synchronizacja gaźników w zasadzie poległa, bo mieszanka była za boga ta a powietrza jakby mało, poza tym jak psiukałem plakiem w okolice gaźnika do dostawała obrotów teraz usuwam, potencjalne pierdolety i zobaczymy co wyjdzie dalej
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 12 godz 11 min 16 s
|
![]()
Pierwsze musisz to wszystko uszczelnić bo bez tego żadne regulacje nie mają sensu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,889
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 3 dni 7 godz 26 min 53 s
|
![]()
Mnie to się wydaje, że to psiukanie plakiem w okolice gaźnika jest o dupę potłuc. W końcu wlot powietrza jest od dołu airboksa nad gaźnikiem, więc i tak go zaciągnie. A zatkaj no wlot do filtra, na odpalonym piecu. Jak pozrywałeś uszczelnienie i ciągnie tamtędy to może nawet nie zgaśnie
![]() Do tego brak uszczelek między kolektorem a głowicą. Pewnie bez kolektora by kulturarnie pracowała ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 17 godz 53 min 42 s
|
![]()
no to sytuacja na dziś:
- sprawdzone linki ssania, (nakrętki wymienione na mosiądz, linki przesmarowane, kolanka linek ssania wyczyszczone) - zaklejone gumy airboxa - dokręcone wszystkie opaski (króćce, wydechy itp) > odpala od strzała na ssaniu, > po rozgrzaniu zaczyna popierdywać, > po gwałtownym dodaniu gazu strzela w airboxa, > potrafi zawiesić się na obrotach w okolicach 3000 i bardzo powoli spada
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 729
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Mnie tak RD04 prykało.
Po wymianie krućców gażnikaowych na nowe, temat załaotwiony. Chodziło o to ze były stare sztywne i puszczały lewe powietrze. Tam musisz mieć szczelność wszedzie na dolotach.
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana wydechu | teddy-boy | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 15.05.2014 10:53 |