|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.05.2010, 23:22 | #11 |
Administrator
|
Żeby nie rozciągać tematu, 03 i 04 mają podobną konstrukcję,
ja w swojej demontując boczek a zbiorniczek amortyzatora odchylając na bok, spokojnie wyciągam pompę na zewnątrz na tyle że sobie styki zmieniłem i polutowałem. Daltego nie widzę problemu. Może być tylko wtedy jeśli okablowanie jest jakoś dziwacznie położone i na tyle ciasno że uniemożliwia wysunięcie pompy .... a to powinno być poprawione przy najbliższym zdejmowaniu zbiornika tak aby podstawowe czynności obsługowe pompy były możliwe. Oskar , czy posty udzieliły Ci wskazówek i odpowiedzi na Twoje pytanie?
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.05.2010 o 23:58 |
27.05.2010, 23:29 | #12 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zielona Góra
Posty: 216
Motocykl: 950 SE
Online: 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 30 s
|
Dzieju, jutro albo w sobotę sprawdzę. Wiem już że nie muszę tam szukać żadnych śrub tylko wypchnąć pompę z tej gumy. Dobrze, bo już się zastanawiałem nad odkręceniem baku. Dam znać jak poszło.
|
28.05.2010, 09:18 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
U siebie wyjmuję pompę bez zdejmowania baku. Odkręcam boczek i na czuja rozpinam kostkę (ale ja mam chyba jakieś ginekologiczne zdolności ). Założyć z powrotem tak się już nie da. Też chcę zrobić jakieś połączenie pod boczkiem, żeby to się łatwiej rozpinało.
|
29.05.2010, 01:45 | #14 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 274
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 4 godz 33 min 30 s
|
Ja wyciągam pompe w 10 min. bez rozbierania jakichkolwiek plastików czy też zbiornika . Zedejmuje przewody paliwowe i kable prądowe odłącze a zrobiłem sobie na wsówki (samiec-samica) coby się kiedyś nie męczyć i zgrzałem połączenie koszulką termozgrzewalną.
Mój patent do wyciągnięcia pompy to wkładam prawa ręka od tylnego koła, lewą od przodu lekko wysówam gume aby móc zdjąć najpierw dolna część z uchwytu potem troche ustawiam jak była w poprzedniej pozycji lecz nie zakładam na uchwyt następnie zsuwam górną część z górnego uchwytu i już mam ją luzną. Nastepnie ściągam gume z pompy i wyjmuję ją a później pompe. Zakładam w odwroptnej kolejności. Polecam spróbować. Ostatnio edytowane przez bouli : 29.05.2010 o 01:50 |
29.05.2010, 22:12 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Też sobie dziś dorobiłem połączenie konektorkowe na kablach do pompy. Teraz wystarczy zdjąć boczek i bez problemu się rozpina kable (bez zdolności ginekologicznych). Konektorki przylutowałem do kabli, posmarowałem złączki wazeliną techniczną i założyłem termokurcze. Do tego są ukryte za airboxem.
Teraz do wyjęcia pompy wystarczy odkręcić 3 śruby (2 od boczka, 1 od zbiorniczka amora). Pompę wyjmuję podobnie jak Bouli napisał, ale nie wyjmuję pompy z gumy - wyciągam całość. Nie ma tragedii, za pierwszym razem było najtruuuudniej. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Demontaż stacyjki z RD04 - jak? | Olek | Układ elektryczny i zapłonowy | 16 | 25.07.2019 15:39 |
Demontaż baku. | Bartas | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 04.09.2011 13:50 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 13:31 |
Demontaż centralki | everybike | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 07.07.2010 22:41 |
Demontaz zbiornika paliwa | tomasz_1006 | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.10.2009 11:48 |