22.04.2008, 13:02 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,040
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 56 min 51 s
|
No to dalej bez fotek tego nie rozbiore
|
22.04.2008, 13:12 | #12 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Co do przeszczepu - KTMy (nie wiem czy wszystkie) i wiele crossideł ma tylne amory w systemie PDS. Znaczy się oparte bezpośrednio o wahacz, a progresję zapewnia sama spręzyna. W AT jest monolink z gmatwaniną dźwigienek, które róznicują siłę ścisku spręzyny w zalezności od położenia wahacza i w ten sposób robia progresję tylnej zawiechy. U Sambora jednak KTMowski amor WP oparty jest na orginalnym monolinku i... to działa I to chyba nawet nieźle działa skoro poprzedni owner latał tym w Erzbergu... |
|
22.04.2008, 15:53 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,040
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 56 min 51 s
|
Eeeeee deczko sie pogubiłem ale w końcu zaczynam coś łapać. Chopy w Lc-4 raczej nie ma PDS-u a zwykły Pro-Link zaś w wersjach EXC wzwyż /czyli wszystkie SX i inne latawce/ jest już omawiany przez Pastora system "bezpośredniego wsparnia na wahaczu" i tej całej gmatwaniny "tefloników". Tak więc jeśli jest to amor np. Ohlinsa od Lc-4 /były takie fabrycznie choć inne też się ponoć trafiały/ to problem mocowania po otrzymaniu zdjęć od Sambora mam prawie z bańki . Nie kumem tylko jak wyjdzie z tą pompką bo tak po prawdzie to w/g mojej wiedzy ten cały zbiornik gazu jest "odwracalny" czyli można go dać raz z prawej raz z lewej mańki w zalezności od tego jak sie komu spodoba - może da się pominąć konieczność przeniesienia hebla a jak nie to tyż piknie i TANIO /takiego LC-4 to se kupie za szakieś 100-160 EU a reszte przeznacze na pępkowe jak sie moto w końcu urodzi/. Sambor jeszcze jedno pytanko: to, że koło na centralce nie dotyka gleby mnie nie martwi bo jej nie mam ale czy aby jej wysokość przy takim amorku i moim 18" laczu pozwoli mi się dosiąść bez korzystania z taboretu /kurw... marnie widze wożenie taboretu na dalsze wycieczki/ jakie ty masz koło - oryginał czy tez jakieś wieksze
|
31.05.2010, 15:58 | #15 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kielce/Wawa
Posty: 647
Motocykl: RD04
Przebieg: dupa
Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s
|
Proste chiba pytanie - jak się sprawdza przód od ktma?
__________________
Cow killer! |
31.05.2010, 16:08 | #16 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Dobrze.
Temat wygrzebałeś sprzed lat dwóch 21-04-2008, 20:27
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 31.05.2010 o 16:33 |
01.06.2010, 22:16 | #17 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
No co, porządny user - najpierw czyta wszystko jak leci
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Trampek na gaz ! | e200g_ | Inne tematy | 16 | 03.03.2010 20:57 |