![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 20 min 17 s
|
![]()
bez przesady. kontakt będzie chwilowy.
najpierw benzyna lub diesel a na koniec ekstrakcyjna. najwięcej szlamu jest na dole aluminiowej rury w rowku dookoła takiego aluminiowego fiutka na którym stoi tłoczek. jak to zniknie to już sukces. jak chcesz poznać moc rozpuszczalników to polecam umycie elementów lakierowanych np. acetonem. ;D
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
wasilczuk dobrze prawi, szybko i nie będzie problemu.
oprócz tego w dolnej części nie ma nic co możne ulec uszkodzeniu, guma jest tylko na samej górze A w kwestii tego fiutka to właśnie żeby szlam zleciał trzeba go odsunąć/unieść i po to właśnie proponowałem żeby nie odkręcać do końca śruby tylko nią go podnieść. Chyba że się rozbiera całkiem to wtedy sam wyleci ![]() Ostatnio edytowane przez paku : 30.09.2010 o 23:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 51 s
|
![]()
Własnie tak robiłem tydzień temu. Jak Wasil mówi benzyna ekstrakcyjna pomogła w oczyszczeniu szlamu.W ostatniej fazie wylewania patrzyłem na czystość wypływającej benzynki
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 685
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 22 min 44 s
|
![]()
Mam dylemat, czy wymieniać uszczelniacze. Są jeszcze fabryczne, ale przebieg 40 kkm. Na razie nic się nie dzieje ale nie lubię niespodzianek, zwłaszcza daleko do szosy
![]()
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 685
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 22 min 44 s
|
![]()
Interesi mnie konkretnie, komu padło i po ilu, albo kto ma ile i nie padło. Nie interesi mnie "ja wymieniam co roku". Różne krążą opinie i miejskie opowieści stąd moje pytanie.
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mam swoje oryginal zawieszenie, zdjęte przy 170 00km z fabrycznymi uszczelniaczami.
Ale jak ktoś myje wnętrze zawiasu benzyną to robi błąd, jak coś tylko olej napędowy bo nie reaguje z gumą ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 8
Motocykl: PD06
![]() Online: 5 dni 10 godz 30 min 48 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() No ale dobra robiłem lagi trampkowe, choć nie przypuszczam że zasada jest inna. Mam przewalone ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
olej w zawieszeniu powinno sie zmieniac co 2 lata lub co 10tyś -15tyś
niezle bedzie pachnia po kilkunastu latach ![]() ja tam biorę ropownicę i kompresor 10 bar leje ekstrakcyjną,i płucze wszystko i wszędzie. nowe simmerki +smar na wewnętrzne wargi simmeringa i jazda co do benzyny to owszem zwykła ze stacji może niszczyć,ekstrakt jest neutralny i szkód nie robi simmering to guma która z wiekiem staje sie coraz twardsza,co 2 lata zmienić i spokój.
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Olkusz
Posty: 80
Motocykl: RD04
Przebieg: 262000
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 10 godz 35 min 20 s
|
![]()
Jak ustawić prześwit okienek w dolnej części lag, kręcą się one swobodnie, czy powinny być otwarte, czy przykryte? Jak jest prawidłowo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 19:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 22:04 |