|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.06.2008, 09:14 | #21 | |
R.Capt.
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
Cytat:
__________________
|
|
30.06.2008, 18:26 | #22 |
Administrator
|
Masz rację to było przy raczej niewielkiej prędkości winkiel ok 150* i przy max pochyleniu...asfalt suchy trochę nasłoneczniony.
Odbiłem się nogą i po temacie....ale znak zapytania pozostał.
__________________
AT03 |
30.06.2008, 21:33 | #23 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Nikt nikogo w tym temacie nie przekona. Ja uczę mojego ojca że się kurczowo kierownicy nie trzyma, ale on wie lepiej, bo już tak 30 lat jeździ.
Reasumując: JA z czystym sumieniem mogę polecić POCZĄTKUJĄCEMU opony nowe, świeże, drogie, ale oferujące coś za te peeleny. Z czasem ten początkujący stopniowo wczuwając się w motocykl może eksperymentować, ale będzie bogatszy o wiedzę dotyczącą zachowania się motocykla na NOWYCH oponach. Nigdy w życiu nie polecę początkującemu, który wawalił na motocykl jakąś kasę a nie 4kpln, używanej czy leżakowanej opony. Zbyt duże ryzyko, a zbyt mała oszczędność. To chciałem podkreślić .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
30.06.2008, 22:12 | #24 | |
Piast Kołodziej
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,892
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
Cytat:
Uzywki to sa dobre do auta, gdzie kontakt z gleba jest w 4 punktach. W motocykielu jest w dwoch, wiec lepiej zeby byl jak najlepszy. Leczenie jest czasochlonne, drogie, moze byc bolesne, i moze byc nie do konca skuteczne. |
|
30.06.2008, 22:24 | #25 | |
Cytat:
Ja też jestem zdania nowa to nowa - w samochodzie mojej zonie tez kupiłem nowe. Wieczny - pytanko wyważales (chodzi o tył) to po założeniu? Ostatnio edytowane przez Babel : 30.06.2008 o 22:31 |
||
30.06.2008, 22:55 | #26 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
wetkne se tu moje 3 grosze o bridżstone bo mom tako w vajadero z tyłu. Takie toż łopony zakłada nam japonia jak kupuje sie nowe AT TA viadro i huk wie co jeszcze.
wot japońskie gumy komfort jazdy na rocznej oponie (nigdy nie założyłem sam nowej bridgestone) jest raczej średni, w porównaniu do super komfortowych anakinów i tjurlansóf, ale za to po 7000km nie widze by jej coś ubyło ( ad. Dzieja przebiegi) jej właściwości na mokrej nawierzchni są odwrotnie proporcjonalne do przebiegów michałków i metzelerów (nie enduro 3 i 4) wiec pisanie że one są złe to demagogia. takie mają właściwości fizyczne jakie mają, jednemu to pasuje, innemu nie. (mi nie specjalnie, ale nie kce byc despotą) Najprawdopodobniej kupienie motocykla z 5 letnimi lub starszymi, acz nie zużytymi oponami marki bridgestone, dunlop, metzeler enduro 3 i 4, majtas i huk wie co jeszcze wiąże sie dla dobra kierującego z wymiana opon, choc z drugiej strony może świadczyc o realnosci przebiegu tegoż motocykla z ostatnich 5 lat. no chyba że ktoś na bajlzu kupuje używki, to już kogos indywidualna decyzja. jak moto z zachodu mozna miec pewnosc ze taka ewentualnosc raczej nie zaszła. ave i niech żyje Shinko tak czy inaczej jakby to było jak każdy by miał gs800, ciuchy HG z wypinanym Gore, i wszyscy jeździli by tylko na anakee i tuoransach po to jest to forum by nowi ( nie mylic z Nowym011) nie musieli przez to wszystko przechodzic (choc moj stary do dzis mówi ze moj ford sierra to była najlepsza fura jaką miałem ) PS: sorry za skład i ład ale sie upiłem |
01.07.2008, 01:03 | #27 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Nie, kostki nie wyważałem. Z resztą sam ją sobie założyłem w garażu, za pomocą jednej łyżki. Ave TT tajers
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |