|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.05.2009, 12:31 | #61 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,827
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 50 min 51 s
|
bierz jaki ci pasuje, jednak zwracaj uwagę na to, aby gąbka od środka była.
Była (i dalej jest taka partia), że filtr nie jest zakończony gąbką. Miałem taką sztukę z Meiwa oraz jakiegoś chińczyka. @Babel - 2 kkm? hmm, przy moim trybie jazdy filtra po 9 kkm nie musiałem wymieniać a trochę więcej offu robie niż ty. Ciekawostka, gdzieś kumpel mi ostatnio podpowiedział, że zrobił dodatkowe "sitko" z pończochy na wlocie w RD04 (w RD03 jest tak samo).
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
03.05.2009, 13:28 | #62 |
Administrator
|
To dodatkowe sitko z pończochy owszem wyłapie większe nieszystości ale i będzie miało również dodatkowy wpływ na skład mieszanki, podobnie jak różnica między czystym i już przybrudzonym filtrem.
Babel, wymiana co 2 tyskm jesli nawet po kurzu się przejechałeś nie jest konieczna , wystarczy przedmuchać filterek. Ja w ostatnich dniach zmieniłem po 14tyskm na nowy i własciwie nic się nie zmieniło no może to że spalanie jeszcze spadło a ile to sprawdzę jak zaleję baniak po wczorajszej rundce 580km. Wiesz co pokaż mi przy okazji te swoje filtry po 2 tyskm ciekaw jestem jak wyglądają.
__________________
AT03 |
03.05.2009, 18:44 | #63 | |
Cytat:
Faktem jest że silnik sie dławił to go przedmuchałem (mała piaskownica w nim była) i po tej operacji silnik chodził normalnie. Zrobiłem gąbkowy (Ramires miałes podczepić gdzieś moj patent na forum )i testuje teraz - zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak narazie jest OK - ale zrobiłem na niej z 600 km |
||
03.05.2009, 21:17 | #64 |
Administrator
|
No i zalałem do pełna po trasie, mimo zmiany filtra ( po 14000km)na nowy spalanie utrzymało się na normalnym poziomie.
We dwie osoby wyszło 4.7 ( Maciej solo w 07a spalił 5 a Jarek w dwie osoby też 07a 4.4 , kiedyś w pojedynkę wyszło mu 4 ) Nie piszę tego aby w jakiś sposób wychwalać tak małe spalanie ale jako przykład że można.
__________________
AT03 |
03.05.2009, 22:29 | #65 | |
Cytat:
|
||
15.10.2010, 15:19 | #66 | |
Cytat:
http://www.africatwin.com.pl/showpos...&postcount=103 Choc z perspektywy czasu nie wiem czy nie wystarczający i lepszy jest pomysł Majo: http://www.africatwin.com.pl/showthread.php?t=6483 Ostatnio edytowane przez Babel : 15.10.2010 o 15:27 |
||
16.10.2010, 19:28 | #67 | |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 21 min 45 s
|
Cytat:
Dałbym jeszcze uszczelkę na ten metalowy pierścień, tak jak jest w dobrych filtrach. A jeszcze mam pytanie czym można przykleić gąbkę do tego metalowego pierścienia? Co byście proponowali? Ostatnio edytowane przez Vooytas : 18.10.2010 o 10:49 |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
filtr powietrza i świece | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 06.08.2009 11:45 |
filtr powietrza? | kamol | Regularne czynności serwisowe | 22 | 27.05.2008 11:52 |