![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Ale jak chcesz cokolwiek zrobić tiptop jak nawet nie wiadomo jakiej średnicy są dysze. Nie wiadomo jaki jest aktualny skład mieszanki. W zasadzie to wiadomo że motór dobrze zapier... Gdyby się jednak tylko tym kierować to byśmy wszyscy jeździli na mieszance benzyny, denaturatu i eteru
![]()
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 44 s
|
![]()
Znać średnicy dysz nie musi bo tej średnicy na nic nie przeliczy. Ważne, żeby poznał jak zachowuje się silnik. To jest w dużej mierze sprawa eksperymentów. Jak dowie się co i jak to powinien sobie poradzić mając cierpliwość. Był gdzieś wątek o colortune czy czymś takim, może tędy droga
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Jak słyszę o wierconych dyszach to włos jeży mi się na brodzie
![]() ![]() Simonello - pozwoliłem sobie na uogólniające uproszczenie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Wiercenie dysz również w komarach, kadetach i ogarkach dawało piorunujące efekty
![]() kilometrów ostatnio nie robie wiele więc mam wyj#@$% na spalanie a dodatkowe koniki by się przydały ![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
Oryginał 122 na tył i 118 na przód w 04. Mieszkam na podlasiu a tu wszystkie chwyty dozwolone
![]() ![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 44 s
|
![]()
Wieczny, ty się w końcu ogol
![]() Może i nie powinno się wiercić ale jak ma chłop zacięcie to niech testuje. Na koniec pomierzy i zamówi pożądane dysze ![]() A z tą tylna i przednią dyszą piszesz, że w 04 tak jest. A jak jest w innych?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
A nie mam pojęcia jak jest w innych...rozbierałem swoje gaźniki i stąd w/w wartości. Wiem ze wiercic sie nie powinno ale to mam opanowane z wsk
![]() ![]() Budowałem motocykl i chodzilo mi o zwiększenie głebokości brodzenia a w miejscu airboxa mam narzędziówke...Ot coś takiego ![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() Ostatnio edytowane przez wieczny : 10.01.2011 o 23:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Na tylny gar fabryka daje większą dyszę główną z racji na większe obciążenie termiczne tego gara wynikające z ciut gorszego chłodzenia. Cała zabawa z dyszami to fajna sprawa, metodą prób i błędów można trochę zyskać na dynamice, ale co do stożkowych filtrów i ich zdolności do efektywnego filtrowania powietrza dostającego się do silnika ( a zatem trwałości głównych elementów silnika), to już według mnie trochę ryzykowne, chyba , że moto będzie latało po asfalcie, ale jeśli moto ma latać w większości offem, to postawiłbym raczej na dobrą filtracje powietrza, zatem powstaje tu konflikt pewien, bo im filtr puszcza więcej powietrza to słabiej filtruje syf, im lepiej filtruje syf tym mniej puszcza powietrza. Kwestia na czym komu zależy bardziej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Gdyby trzeba służę pomocą w postaci colortune.
![]()
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nicek, a jak z obsługą tego..? dał bym rade..?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 18:07 |
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika | Michal | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 02.09.2010 13:34 |
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza | BartekBBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 13.09.2009 20:53 |
membrana gaźnika | Czaju | Uklad paliwowy i wydechowy | 26 | 25.01.2009 18:12 |