![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Dobrze poczytać, kolory obczaić. Niby się w to bawiłem, ale chyba za mało praktyki. Myślałem że ustawiłem dobrze, ale o około 1 obrót miałem za mało wykręcone. Chyba za szybko to robiłem, to tego jeszcze problem z tym przerywaniem i ogólnym pierdoleniem się.
![]()
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Dla pewności podjechać na hamownię, albo do stacji diagnostycznej na analizator spalin pokazujący współczynnik AFR, który pokazuje nam stosunek masy powietrza do paliwa. stosunek stechiometryczny (14,7:1) 14,7 części powietrza na 1 część paliwa to stosunek w którym teoretycznie powinno się spalić całe powietrze i całe paliwo. Poniżej tych wartości mieszanka będzie bogatsza, powyżej uboższa. Taka praktyczna wartość powinna oscylować 13-13,5:1 (nazwijmy to wartością uśrednioną dla całego zakresu obrotów)
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 11.01.2011 o 00:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
Panowie wracając do tematu i analizatora spalin to co powinien pokazywac taki analizator
![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Chyba raczej CO (tlenek węgla). To dziadostwo powstaje (między innymi) na skutek niedoboru powietrza w mieszance. Reszta przyczyn powstawania to przyczyny niedopalenia paliwa - słabe rozpylenie, odparowanie i niska temperatura silnika, więc to musimy pominąć. Najniższe wartości uzyskujesz w okolicach lambda 1-1,05. Tak mówi teoria.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
![]() Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
|
![]()
Ale chyba nie do Afri do regulacji gaźników? Bo zasadniczym problemem byłoby to, że dwa kolektory łączą się w jeden wydech, więc wyregulowanie każdego gaźnika z osobna jest niemożliwe - chyba że po zdjęciu układu wydechowego, ale wtedy to też trochę wbrew sztuce, bo jednak silnik będzie pracował nieco inaczej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Równie dobrze zamiast stożka można założyć durszlak na gaźniki
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Robert Movistar przejachał całą rosję z tym i dało radę, wiec nie przesadzajmy nadmiernie -choć tez nie jestem amatorem takich rozwiazań. A po wierceniu dyszy wiertłem to już sie wogole boję tu odzywać....
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
Koledzy dzienki za informacje...Co do stozków to przecież k&n i materiał mam taki sam jak w filtrze zakładanym do airboxa a pare osób tez na tym jezdzi...Co do ocen to kazdy robi co mu wolno...Co do wiercenia...wszystko zalezy od zdolności..laikiem nie jestem...jeżdze i dłubie w moto od 16 lat zaczynajac od poczciwego komarka...lubie to co robie i bede to robił dalej...takze dzieki koledzy za wszystkie podpowiedzi...pozdrawiam
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 70
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 18:07 |
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika | Michal | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 02.09.2010 13:34 |
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza | BartekBBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 13.09.2009 20:53 |
membrana gaźnika | Czaju | Uklad paliwowy i wydechowy | 26 | 25.01.2009 18:12 |