![]() |
![]()
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#61 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Tu kilka cennych informacji http://www.xrv650story.eu/index.php?...114&Itemid=134
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 52 s
|
![]()
Nie bierz tak bezkrytycznie wszystkiego co ktoś napisał.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Administrator
![]() |
![]()
to nie brak krytyki....o ile KM i Nm możliwe o tyle 125kg dyskusyjne chyba że rama z plastiku.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
omyłkowo
![]() Prawie 170 kg mają rajdowe jednocylindrowe KTM690 ( bez paliwa )
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
Napisałem, że nie AT nie wygrały Dakaru ani razu i nie skłamałem. NXR 750V i NXR 800V to nie XRV. Może jakieś XRV startowały, ale wygrać nie wygrały
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Administrator
![]() |
![]()
Jesli cię to tak interesuje to może zmontuję ci nowy temat? bo zrobi się za chwilę bałagan.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Nazwa potrzebna była tylko do wypromowania marki lub modelu. BMW G/S , BMW 650 GS , KtM 690,950 , Africa czy Tenere z oryginalności miały tylko znaczek kojarzony z firmą i modelem. Swoją legendę ma BMW 80 G/S, Africa, Tenere , XT500 wiele innych pionierskich motocykli. W Niemczech bardziej kultowm motocyklem od Afryki czy Tenere jest R80G/S i osiąga zdecydowanie wyższe ceny mimo ze wcale nie jest bardziej niezawodny. Wręcz przeciwnie.... To tak w skrócie o legenadach ![]()
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 02.02.2011 o 11:44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Mimo że Tenerka startująca w Dakarze może miała ciut więcej cech wspólnych , z serią niż to było w przypadku Afryki i NXR to jednak od serii do dakarówki jest jak stąd na księżyc.
Dakarowa tenerka |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
Oj nie... z 90% części silnika było wspólne z serią. To jest silnik niby 750, ale miał jednak 800 cm3. Cylinder, tłoki i głowica były od TDM, którą dopiero co wprowadzano na rynek. Zresztą silnik był mixem XTZ, TDM 3vd i 4tx.
A jak to było z Afryką? Podzespoły silnika pochodziły z oryginału czy był to jakiś rewolucyjny wyrób? Wie kto? ![]()
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stuki w serduchu | Xargo1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 12.02.2009 12:28 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 08:10 |