![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]() ".... 2. W kilku postach spotkałem się z uwagami odnośnie czarnego kabla od regulatora (ten od sterowania, czy jakoś) Jak z nim faktycznie jest? Jest podłączony fabrycznie do "+" czy wisi luźno, a może go nie ma? Dodam, że chodzi o RD04.... Z góry dzięki.[/QUOTE]" W rd 04- chyba roczniki 90-91 i nie wszystkie rynki, montowano regulator który wymagał dodatkowego zasilania (czarny przewód) Bywa, że czarny przewód został w instalacji motocykla a poprzednik założył inny typ reglera który dodatkowego zasilania nie potrzebuje. Wtedy czarny przewód powinien zostać zaizolowany i nie ma być podłączony. Jeśli regler ma czarny przewód to należy go podłączyć do czarnego przewodu instalacji. Jeśli tego typu regler nie dostanie "plusa" na czarny przewód to ładowanie będzie wynosiło właśnie 16,5 - 17,5V Zobacz czy ten czarny przewód wogóle ma zasilanie po odpaleniu moto. Może jest gdzieś uszkodzony głębiej w instalacji Rafal |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 17 godz 16 min 58 s
|
![]()
Podos - Po prostu szukałem przyczyny awarii reglera, nie chciałbym podłączyć nowego i go spalić zaraz po podłączeniu, nie usuwając przyczyny, ale wygląda, że po prostu "zmęczenie materiału"
![]() RAFWRO - U mnie czarny przewód jest podłączony w tej okrągłej wtyczce, w reglerze też jest, ale nie pomyślałem, by sprawdzić, czy płynie w nim prąd z aku. W każdym razie, czy w reglerze Sławka jest kabel sterowania? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]() Cytat:
W takiej sytuacji wypinasz go z okrągłej kostki izolujesz i zostawiasz. Pozostałe przewody prądowe (dwa zielone i dwa czerwono/białe spinasz z przewodami reglera o takich samych kolorach) Do zestawu dołączone konektory które pasują do oryginalnej kostki R Rafał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 45
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 13 godz 16 min 54 s
|
![]()
Za lewą chłodnicą.
__________________
Biała Królowa - AT'98 1991 Honda NX650 Custom Cafe Racer ![]() 1989 Kawasaki KLR 650 - poszeeedł...w Polskę |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Kwidzyn / Gdansk
Posty: 5
Motocykl: 1993
![]() Online: 4 godz 10 min 15 s
|
![]()
Witam! Czy mówicie cały czas o dużym, użebrowanym regulatorze napięcia, czy o malej, czarnej kostce "prostownikiem napięcia" ( http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTI5MjAwMQ==&bid=104504 )?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 23:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 08:40 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 22:50 |
Wysokie gmole do RD07. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 2 | 16.04.2008 15:16 |