![]() |
![]()
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#61 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
![]()
Od 30 tyś leję Castrola GPSa 10W40, czyli półsyntetyk. Na 10 tys dolewam jakieś 3 setki, sprzętu jeszcze nie zatarłem. Przebieg licznikowy 50 tyś, dołożyłbym ze dwie dychy do tego.
Z tym, że mam Castrola niemieckiego, z beczki. Castrol Polska jaja sobie z odbiorców hurtowych robi i podziękowaliśmy im za współpracę. W przypadku sprzętów mocno wysilonych, takiego np. KTMa 450 exc, częste są przypadki poboru oleju na Motulu syntetyku. Po przejściu na Castrola R4 problem znika. A teraz chcę se wlać Repsola 10w40, ale Offroada. I na własnej rzyci popatrzeć, czy się co zmieni. I jeszcze jedno. Wychodzi na to, ze marketing to podstawa. Zawodnicy niby mają sponsoring ze znanej firmy olejowej, naklejkę owszem ma sprzęt umieszczą, ale leją do sprzętu oleje, o których nie słyszymy. Przeważnie USAńskiego autoramentu. Czuję się czasem jak dobra dojna krowa.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
Nie ma reguł |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
W kwestii statystycznej - na trasie:
600km trasa + 150 lekki off + 600km trasa zjadło połówkę miedzy kreskami (Mobila 15w50) a ile to jest to nie wiem ale ktoś zaraz napisze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mi dwa razy tyle tego samego oleju i trasy ino szybciej chyba jechałem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Co Pany sądzicie o takich specyfikach: pytanie do tych co testowali takie lub podobne.
/radzę wyłączyć dźwięk ![]() ![]()
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]()
Myslałem o tym preparacie - zrobic test w silniku , ale co ze sprzegłem ? smar z ceramitem to mozna by przetestowac w łozyskach kół , jak komus np. woda poszła do łozysk i chce zwykły smar napchac w bieżnie to dobra okazja ceramitem potraktować ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
Fakty.Leje pełne syntetyki Motul 5100, 7100,do tego całe opakowanie Motorlife , zero dolewek ,stan oleju na bagnecie zawsze trzymam koło górnej granicy , zmiana oleju zawsze po zimie na nowy , około 10 tys km rocznie, Mobila 15w50 + Motorlife wżęła 250-300ml ale pozom i tak nie spadł poza bezpieczne minimum ,na nowy sezon pójdzie Motul 300 V. Z zauważalnych obiadów po stosowaniu dodatku to tylko ze silnik wkręca się lepiej , jest to tylko dodatek i nie ma się co spodziewać przypływu mocy o 10 KM, zwiększenia max.prędkości, ognia z wydechu i innych wodotrysków.Silnik ma teraz 54 tyś.Żeby dać podłoże do rożnego rodzaju spekulacji i teorii spiskowych chcę zrobić długodystansowy test na syntetykach + dodatek,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Od razu Ci powiem, kolego Transglobal, że 300V jest bardzo rzadziutki w temp pracy czyli ok 100'C, po wlaniu go do RD07 (ok. 40tkm miała wtedy) hałas silnika znacznie się nasilił - to jest b.dobry olej do nowych wys. obr. jednostek. Afryka jest konstrukcyjnie za stara na taką wodę
![]() Powodzenie w testach i czekam na wyniki za 50-100tkm ![]()
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa
Posty: 370
Motocykl: ADV 990, SXF 250
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s
|
![]()
A ktoś pamięta polskie discovery SONDA Kurek i Kamiński (niestety chłopaki zginęli w wypadku , szkoda..) tutaj jeden z programów tyt "Olej"
__________________
Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. |
![]() |
![]() |