Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.05.2011, 16:10   #26
mckrzysiek
 
mckrzysiek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
mckrzysiek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał nicek27 Zobacz post
Miałem kiedyś tak samo. Z resztą i teraz tak mam, tylko że w moim przypadku obroty wędrują od 1250 do 2500 w zależności, czy silnik jest zimny czy ciepły. U Ciebie temperatura silnika ma wpływ na obroty?
jakiś związek istnieje, chociaż nie taki bardzo bezpośredni. Ale rzeczywiście, jak motocykl dostanie trochę w d... na przykład bezpośrednio po ostrej, dynamicznej jeździe to potem raczej utrzymuje się na wyższych niż na niższych obrotach i dopiero jak chwilę ochłonie to znowu zaczyna "wachlować" z tendencją w dół.
__________________
mckrzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pali mi bezpiecznik wentylatora...jak sprawdzić uszkodzony czujnik? majo Układ chlodzenia 5 19.04.2013 22:58
Nie pali Pawel Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.11.2011 22:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.