![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Hm, mam takie pytanie można powiedzieć w temacie. Jak wiadomo moduł steruje odcinką. Możliwe jest, że podczas spalenia się reglera zbyt duże napięcie tylko lekko uszkodziło moduł "zabierając" jakieś kondensatory czy jakiś czujnik od odcinki? W sensie motur jeździ, wszystko okej, ale wogóle nie odcina zapłonu przy 9tys./obr. jak powinno.
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() |
![]() Cytat:
A z drugiej strony która elektronika jest odporna na za wysokie napięcia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
zaraz zaraz , fabrycznie 03 ma chyba 2 osobne moduły , u mnie siedzi jeden i byłem przekonany że to od 04 .
Czy 03 i 04 mają inne wtyczki ? Co do wtyczek to mój moduł siedzi na tyle głęboko że siedzenie nie ma szans ich dotknąć.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 14.06.2011 o 08:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 711
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 47 min 16 s
|
![]() Cytat:
Problemem uszkodzenia modułu nie było uszkodzenie wtyczek. Po prostu odmówił posługi po 19 latach - był trochę nadtopiony od awarii reglera. Taką Afri kupiłem, jeździłem, dopiero po 2 latach od kupna moduł zaczął przerywać i działać jak kierunkowskaz. Mistrz R2D2 okrzykując to badziewiem totalnym poradził wyrzucić do śmieci. @Dzieju - wtyczki są identyczne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Administrator
![]() |
![]()
Też jestem tego zdania , czyli są zamienne 03, 04 i TA .
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Dzieju, z tego co pamiętam to istnieją różnice pomiędzy modułem 04, 03 i TA 600 (bo nie wiem jak 650). Nie pamiętam już detali bo trampka sprzedałem bodaj w 2006r, ale jak szukałem modułu to koniecznie musiał być z RD03 albo z trampka. Na szczęście el-serwis naprawił oryginał i później było dobrze
![]()
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 851
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 15 godz 16 min 19 s
|
![]()
moduły rd03 rd04 ta600 pd06 mają identyczne wtyczki ale jedne mają podłączenie masy przez czujnik stopki a te najstarsze nie .zakładając do motonga bez czujnika stopki moduł od rd04 musiałem podłączyć dodatkową mase.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Faktycznie moduły rd03 ( 2 pojedyncze) i rd04 ( jeden łączony) mają takie same wtyczki. kiedyś testowałem moją xrv650 na modułach od rd04 i w górnych zakresach obrotów ok 6,5-7tys motocykl dostawał czkawki i zaczął przerywać. Na oryginalnych nie było z tym problemu!!! Do 6 tys obr. różnic nie dostrzegłem.
Co do uszkodzenia wtyczek to najczęściej gumy podpierające się zużywają i siedzenie jest automatycznie niżej. Poprzeczka załatwia sprawę. poza tym jak ktoś cierpi na nadwagę powinien ją założyć ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
moduł - AT 07 | Kupek | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 09.07.2013 09:37 |
Moduł RD 03 | szymon25 | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 27.08.2012 22:54 |