![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Chorzów
Posty: 66
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 dni 9 godz 21 min 7 s
|
![]()
Teraz zaryzykuje twierdzeniem że ustawienia zawieszenia pod teren i asfalt się różnią.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
Przód wpada w wibracje, pogarsza się komfort i bezpieczeństwo jazdy przez zmiane powierzchni przylegania opony do nawierzchni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,211
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 10 min 36 s
|
![]()
co tu dumać, opony przednie się ząbkują i tyle, szczególnie kostki
chyba można z tym żyć ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Chorzów
Posty: 66
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 dni 9 godz 21 min 7 s
|
![]()
Z tym Technikum Samochodowym W Radomiu to napisałem w nadziei że też ktoś kończył. Kończyłem dwadzieścia lat temu wiec wiedza też z tych czasów...Ale pewnie to jest powodem. Po prostu opona a sztywnym ustawieniu zachowuje się na asfalcie jak przy zużytym amortyzatorze nie ma kontaktu z nawierzchnią podskakuje.Postawiłem nieśmiało tezę jak ktoś przeprowadzi dowód to będę wdzięczny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
DZIDA!!!
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: w sumie to już Wrocław
Posty: 229
Motocykl: Tasmania Twin
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s
|
![]()
Jak widać ludzie jeżdżą na wyząbkowanych kapciach i nic im nie przeszkadza. Ja też nie zauważyłem nic specjalnego. A na tyle to miałem takie zęby, że Godzilla to by srała na sam widok
![]() ![]() Dobrej nocy |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
To ja się tylko dorzuce dla urozmaicenia tematu.
Mianowicie moje TKC na przodzie są wyząbkowane bardzo smiesznie bo te centralne kostki są jak nowe a te parami prawie zanikły. Czyli mam wystajacą kostkę co ok 10cm ![]() To w kwestii hamowania głównie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mój TeKaC z przodu ma ok. 12tkm i ma jeszcze z połowę mięsa, jest wyząbkowany trochę, ale polata pewnie do 20tkm. ![]() ![]() A i jeżdżę na 2,75/21 i nie mam zastrzeżeń. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Przodem znaczy się PRZEDNIM HAMULCEM - to dla tych bez kawy z rana.
A z tego co piszesz i co ja pisze wynika że HAMOWANIE PRZEDNIM HAMULCEM, pomaga w równomiernym zużyciu opony, a nie ją ząbkuje. Swoją drogą moje TKC są do wywałki po ok 7-9 kkm. ciekawe .... Ostatnio edytowane przez paku : 14.06.2011 o 12:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
No to powtórzę pytanie: czy motórem da się jeździć nie hamując PRZEDNIM HAMULCEM
![]() ![]() ![]() ![]() PS. kawy nie używam, więc zakładam, że to było do mnie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |