|
Uk³ad elektryczny i zap³onowy Monta¿, demonta¿ oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napiêcia, CDI, okablowanie, ¶wiat³a, bezpieczniki, prze³±czniki, ¶wiat³a stopu, czujnik nó¿ki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
10.08.2011, 00:26 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wroc³aw
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam ju¿ Afryki
Online: 4 miesi±ce 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
U mnie tez by³a taka historia, po ostatniej wizycie na myjce. Napsika³em WD40 na prze³±cznik i sie wzie³o i naprawi³o. Przez wszystkie lata u¿ywania AT mia³em ju¿ kilka chwile ¿e by³em pewny ¿e jebn±³ przerywacz ale zawsze siê jako¶ sam naprawia³ i dalej mam oryginalny od nowo¶ci
|
10.08.2011, 13:34 | #12 |
Palenie siê ca³y czas kierunku jest spowodowane zlepieniem styków przeka¼nika na skutek ich wypalenia.
Sam przeka¼nik nie jest tak prostacki, bimetaliczny jak np. w MZ i sk³ada siê z elektroniki sterujacej (przerzutnik astabilny) i przeka¼nika w³a¶ciwego Mozna wymieniæ sam przeka¼niczek w prze³±czniku- w RD07 jest OMRON G4S-1112-CU-B, jest to przeka¼nik na 9V- cokolwiek innego na 9V podejdzie o odpowiedniej obci±¿alno¶ci dla ¿arówek kierunków- musie byc tylko odpowiednio ma³y aby siê zmie¶ci³ w obudowe. Na jaki¶ czas pomaga przepolerowanie papierkem ¶ciernym styków przerywacza Aha-temat dla cierpliwych, bo trzeba precyzyjnie "rozkroiæ" plastikow± obudowê prze³±cznika z 2 stron aby wylutowaæ stary przeka¼nik- nie da sie ca³ej p³ytki wysunaæ bo elektronika jest zalana klejem przed wilgoci± |
|
13.08.2011, 18:49 | #13 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kielce/Wawa
Posty: 647
Motocykl: RD04
Przebieg: dupa
Online: 1 tydzieñ 3 dni 18 godz 17 min 27 s
|
Przerywacz by³. Nowy 15 z³ :>
__________________
Cow killer! |