![]() |
|
Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,125
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 12 godz 12 min 10 s
|
![]()
Rack,zmień tło swojej strony,strasznie źle się czyta na ryflowanej blasze
![]()
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 34 min 0
|
![]() Cytat:
Raviking Dzięki za uwagi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,443
Motocykl: Honda Africa Single
![]() Online: 3 miesiące 3 dni 14 godz 30 min 4 s
|
![]()
Rack, nie bierz do siebie podśmiechujek, to na tym forum normalne i na pewno nie złośliwe. Pomysł z wyprawą po Polsce bardzo fajny, obejrzyj stronę "Biesa", może znajdziesz jakieś inspiracje
http://www.konrad-mw.home.pl/ Jeśli chodzi o wyprawę na komarach to super sprawa, ale wyczuwam w artykule lekką nutkę sponsoringu/cenzury. Ta niezawodność Komara jakoś mi nie pasuje, zdanie "Ze względu na małą odporność fizyczną i psychiczną dwie osoby wycofały się z tej próby sił" brzmi jakby żywcem wyjęte z kronik dziennika, no i piszą, że robili po 250km dziennie, a dzieląc ilość kilometrów przez ilość dni wychodzi pi razy oko 68 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 34 min 0
|
![]()
ferdek dzięki za sprostowanie rzeczywiście wziąłem to za poważnie. i dzięki za strone na pewno skorzystam
250 km pachnie ściemą, my jechaliśmy jakieś 11 godzin dziennie z prędkością 40-50kmh i zrobilismy w ten czas około 300km. Biorąc pod uwage że to komar czyli prędkość maks 35kmh to niemożliwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Ok. Sandomierza
Posty: 515
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 22 min 56 s
|
![]() Cytat:
To Ty chyba Komarem nie jeździłeś Kolego ![]() ![]() Ale powodzenia życzę ![]() Ostatnio edytowane przez Tomek : 30.11.2011 o 13:08 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 21
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 18 godz 34 min 0
|
![]()
Jeździłem
![]() 45-50 ![]() Biorąc pod uwage to że jest to trasa ktora liczyła kilka tys. km i byli zapakowani nie mogli jechac więcej niż 35kmh bo po pierwsze nie daliby rady a po drugie zajechaliby silniki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 208
Motocykl: Czelendz
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 18 min 45 s
|
![]()
Musze przyznać, że mi zaimponowałeś. Brawo, tak trzymać!
__________________
Pozdrawiam, Waldek |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 65
![]() Online: 5 dni 50 min 46 s
|
![]()
Wcale nie jest powiedziane, że były to seryjne komary przeznaczone na polski rynek (mówię o tych z wyprawy Iraku). Modele eksportowe gdzie nie było takich ograniczeń prędkości jak u nas miały moc większą. Montowane w obu wersjach podzespoły były takie same i fabrycznie przewidziane na przenoszenie ciut większej mocy niż te 1,4 konia. Były nawet fabryczne opracowania, jak ten silnik usprawnić na potrzeby sportu. Co do niezawodności Komara osobiście nie mam żadnych wątpliwości co nie tyczy się późniejszych wytworów z dezametu jak "kwadraciak" 023, które mając teoretycznie 1,7 km były zbudowane z części tak odchudzonych i materiałowo kiepskich, że żal dupę ściska. Dobrze to widać już po zębatkach zdawczych. W komarze wielokarb zębatki współpracował z wielokarbem wałka zdawczego na całej długości. W 023 przy ciut większej mocy, tylko z połową mimo, że były one w tej samej pozycji a wałki miały naciętą tą samą długość wielokarbu . Zamiast tego co ? dłuższa tulejka za zębatką... Jak to się odbijało na wytrzymałości każdy niech sobie dopowie sam
![]() Ostatnio edytowane przez intr : 01.12.2011 o 12:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Co do zajechania silnika to ekstremalna jazda jak na tak malutką jednostkę też nie wychodziła najgorzej. Jego przebieg ok 20tyskm w sporej części z gazem na opór lub trochę mniej nie spowodował zajechania silnika. Przy dalszych trasach to masz rację że aby na pewno wrócić nie powinno się drzeć więcej niż 3/4 możliwości.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2011 o 19:20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
Mój kumpel sie zawsze zastanawiał, jak jego dziadek mógł przez cały PRL na jednym komarku jeździć, a jak on dostał go w spadku to zajeździł motorek w tydzień. Coś w tym jest...jakaś glebsza metafora
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dookoła Australii | aussie72 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 14 | 06.04.2012 21:06 |