![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Twoje i moje uchwyty są nieco inne. U mnie nie odstaje w dół ten dolny uchwyt. Patrząc na poziom dolnego uchwytu od zacisku, to zbytniej różnicy nie ma. Z drugiej strony jak walnę w np. kamień to nie uwale uchwytu na ladze tylko pognę blachę
![]() A to inne wydumki znalezione na necie. Przedostatnie zdjęcie to orginał do mojego zawiasu, ale dla tarczy 320 mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Zabawy ciąg dalszy.
Dwa miechy leżały zabawki u światowej sławy tokarza-ślusarza i p. Czesio drapiąc się w głowę przekładał termin wykonania z tygodnia na tydzień doprowadzając mnie na skraj wyczerpania nerwowego. W końcu zabrałem zawias i koło i był pan Kazio i Miecio, którzy też się drapali w głowę patrząc co to za cuda od nich chce. Pewnie jakaś wszawica zapanował wśród tokarzy. ![]() Tak więc stwierdziłem, że nie ma co liczyć na ich wiedze i nadszedł czas uruchomić swoje szare komórczaki i zakasać rękawy. Zgromadziłem wszystkie niezbędne narzędzia. narzędzia.jpg Wszystko to najnowasza technologia NASA Zakupiłem nieco grubsze sreberka niż te co świstaki owijają czokoladę (8 i 20 mm) i ..... formatki czyste 2.jpg .... natrasowałem laserowym flamastrem kształt jaki mi wyszedł z paździerzowych wzorców. formatki natrasowane.jpg Następnie dokonałem czystego laserowego cięcia przy którym flexa mało nie wyzionęła ducha. czyste laserowe cięcie.jpg Potem trzeba było zaznaczyć co jest be i trzeba usunąć. narysowane wyżłobienie.jpg Druga strona narysowane wyżłobienie na drugie stronie.jpg CDN Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 25.01.2012 o 12:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
przysłałbyś mi te paździerze to bym Ci wyciął. Ale zabawa by cię ominęła, wszak wiadomo jak fajnie tnie się alu flexem
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Po wycięciu jeszcze było tysiąc pięćset sto dziewięćset przymiarek i korekt więc to cięcie było tylko preludium do dalszej zabawy
![]() Alu pięknie się klei po nagrzaniu więc często musiałem wrzucać je w śnieg ![]() Pierwsze próby pozbywania się niepotrzebnego alu odbywały się frezarką do drzewa z frezem do alu próba frezowania.jpg próba frezowania 2.jpg Nie szło za dobrze więc leciałem dalej flexą, a w trudnodostępnych miejsach i na brzegach poprawiałem frezarką wyżłobienie pierwsze.jpg wyżłobienie drugie.jpg Oczewiście byłem zapanbrat z BHP ![]() bhp.jpg Cały czas to przymierzałem to podbierałem tak żeby powierzchnia klocków była cała na tarczy. przymiar drugi.jpg Tak to na końcu wyszło adapter prawy skończony.jpg Prawy adapter to pikuś, bo to tylko kawałek płaskiej blachy (dwie lewe lagi). dwa adaptery na podłodze w pkoju.jpg Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 09:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 366
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
![]()
A czy można takie adaptery kupić gotowe, do konkretnego typu mocowania, w moim przypadku koło i zaciski od Afryki RD 07a, zawieszenie od LC4 ADV 2004r, i nie bawić się z rzeźbą?
Tak sobie myślę, czy taka rzeźba to nie jest pewnego rodzaju ryzyko, że to wszystko nie wytrzyma w jakimś kluczowym momencie i wtedy... ![]()
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Z tego co wiem to ciężko będzie Ci dobrać adapter. Przeważnie są robione dla danego modelu moto w którym np chcesz zwiększyć wielkość tarczy. Wtedy jest znana odległość tarczy od uchwytu na ladze i wielkość odsunięcia zacisku. U ciebie będzie pewnie całkiem inaczej, chyba że wstawisz orginalne koło i zaciski dla tego zawiasu.
Ja nie znalazłem i stąd ta rzeźba. Co do pewności czy wytrzyma to nie mam, chociaż wzięłem aluminium o największej wytrzymałości na rozciąganie i wymiary są z zapasem. Waga mała mimo, że gabaryty duże. Zanim wyjadę na ulicę to zrobię parę testów w bezpiecznym miejscu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Na 99% nie kupisz gotowych adapterów hamulców od Afry do zawiasu od LC4.
![]() ![]() Moja zmota wytrzymała narazie jakieś 17tkm (różne warunki: i off cięższy i po mieście na codzień i po winklach na Bałkanach, i solo i z plecakiem itp). Narazie nic się nie urwało. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Jaku już zrobisz do końca ten adapter możesz mi podesłać do skopiowania. A ja mogę obiecać bardzo atrakcyjną cenę dla wszystkich userów FAT.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]() Cytat:
- uchwyty w lagach są różne, - szrokości półek są różne, - grubości lag są różne, Ten adapter byłby tylko pod koło i zaciski od afry, lagi marzocchi shivery 45 i półki od huski SM 610. Oczewiście tuleje dystansowe na ośkę trzeba dotoczyć indywidualnie (zgodnie z szerokościa półek i tak żeby kółko było idealnie na środku). Myślę, że mało kto będzie tak rzeźbił i szbyko klient Ci sie nie trafi. ![]() Drugi raz poszedłbym w WP, bo łatwiej o części. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Sorki, myslalem, ze robisz WP.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
estetyka zaciskow | goral | Hamulce, kola, opony | 18 | 11.03.2014 18:58 |
Uszczelniacz zacisków | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.10.2009 08:58 |
Gumki zacisków RD07a | Kudłaty Rysiek | Wszystko dla Afryki | 10 | 19.02.2009 15:43 |