|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.01.2012, 16:24 | #31 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 3 min 0
|
Pany, jak sobie dorabiacie te nówki sztuki, to nie został Wam oryginalny lewy adapter od RD04? Chętnie kupię.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
28.01.2012, 13:57 | #32 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 366
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Czy do zacisków od KTMa można założyć przewody hamulcowe i pompę hamulcową od AT i to będzie robiło, czy raczej trza zakładać od KTMa? 2. Czy taka samodzielna konstrukcja przechodzi przegląd techniczny w Polsce oraz czy taka konstrukcja przechodzi przegląd na zachód od Polski? Czy to nie skończy się odjazdem motocykla na lawecie przy pierwszej policyjnej kontroli drogowej?
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
28.01.2012, 14:11 | #33 | |
Cytat:
Nie jedno się tuninguje w samochodach i moturach. |
||
28.01.2012, 18:40 | #34 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 34 s
|
Zaciski i pompę bym traktował jako jedność. Może działać połączenie brembo z KTMa z pompą Afryki, ale nie musi...
Przeglądy u nas przechodzi bez problemu, 99% nie połapie się czy to jest oryginał czy nie, a raczej nawet nie będzie mógł udowodnić czy tak jest, no chyba, że zrobisz jakąś maksymalną zmotę rejli. Ale jak jest na zachodzie nie wiem.... |
28.01.2012, 19:40 | #35 |
Zakonserwowany
|
Działa czy to hondowska z brembo , czy brembo z nisinem i inne , lepiej montować pompę stosowana do dwóch tarcz mając jedną , niż odwrotnie .
Zrobiłem w tym tygodniu 1300 km , mam oryginalną pompę , zacisk brembo i jedną tarczę , nie zauważyłem braku efektywności hamowania , nawet na asfalcie . Uwaga , nie używam Africi do jazdy obładowany z kuframi i pasażerem , V/max z jaką pojedzie moja AT to 110 , pamiętajcie z hamulcami nie ma żartów . Nie popadajcie w skrajności we Włoszech jeździ kilkaset przerobionych Afric i gówno to kogo obchodzi jaki adapter jest na zacisku , hamulec ma być sprawny i hamować . Diagnosta sprawdza stan techniczny pojazdu , a nie markę zacisków i średnicę tarcz .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
28.01.2012, 19:43 | #36 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Całe szczęście że poza niemieckim panem diagnostą cała reszta nie czepia się pierdół
|
06.02.2012, 11:54 | #37 |
Czekam na półki, bo poszły na wymianę sztycy. W tym tygodniu mam dostać nowe przwody hamulcowe i sprężyny.
Jak to już będzie to składam wszystko do kupy. W sumie to adaptery są na 95% skończone. Zostało tylko ustawić (szlifując adapter na grubości) zaciski tak żeby uchwyty zacisków były w takiej samej odległości od tarczy jak w afryce (3,5 i 2,5mm). To efekt końcowy. Jestem po pierwszych próbach i jest dobrze Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 09:53 |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
estetyka zaciskow | goral | Hamulce, kola, opony | 18 | 11.03.2014 18:58 |
Uszczelniacz zacisków | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.10.2009 08:58 |
Gumki zacisków RD07a | Kudłaty Rysiek | Wszystko dla Afryki | 10 | 19.02.2009 15:43 |