![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 | ||
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]() Cytat:
hmm filtr zakładałem nowy więc wątpię żeby to była wina filtra. Ale czemu nie? sprawdzę i to. Dzięki! Cytat:
I na to zwrócę uwagę! Dzięki! ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.04.2012 o 01:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]()
Więc wróciłem do domu z nadzieją na złożenie Afry do kupy i wyjazd z zacieszem w Bieszczady...żeby być pewnym założyłem pompę od XJ 900 styki jak nówki jeszcze oryginalne. Wyprowadzam ją przed garaż, zaskakuje za 2 razem, wszystko cacy. Trochę nierówna praca silnika ale to kwestia synchronizacji
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 659
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 10 godz 38 min 46 s
|
![]()
Do testów pompę należało by podłączyć na krotko do zasilania i wtedy pojeździć , jak będzie ok to znaczy że coś w zasilaniu umarło.
Do przewodu z paskiem "+" do jednokolorowego "-"
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]() Cytat:
Pompa podpięta na krótko działa. Piszesz, że coś w zasilaniu umarło, a mógłbyś sprecyzować co mogło paść? Pozdrawiam! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 659
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 10 godz 38 min 46 s
|
![]()
Zgodnie ze schematem pompa dostaje zasilanie z przekaźnika elektronicznego (fuel cut-off relay ) zasilanego z kolei z bezpiecznika 10 A ( Starter ,fuel,ignition) i w końcu sterowanego impulsami sterującymi jedną z cewek zapłonowych.
Przyczyn niesprawności może być wiele więc bez podstawowych pomiarów raczej ciężko będzie wywróżyć usterkę. Przedewszystkim przemierzył bym z odpiętym owym przekaźnikiem połączenia jego wtyku z omawianym bezpiecznikiem , pinem kostki z modułu CDI oraz samą wtyczką pompy.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]()
Jeżeli to nie problem to czy mógłbyś mi krok po kroku napisać jak to sprawdzić/zmierzyć? Bo raczej w sprawach elektryki jestem zielony..z góry dziękuję!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 659
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 10 godz 38 min 46 s
|
![]() Cytat:
![]() Jeżeli jesteś zielony w sprawach elektryki to niestety nie pomogę. Poradzę tylko że jak się nie znasz to nie rób sam na siłę tylko pojedź do dobrego elektryka co się zna. Możesz ewentualnie pożyczyć od kogoś fuel cut-off relay i podłączyć na próbę. Fuel cut-off relay powinien być od takiego samego modelu motocykla lub takiego samego rodzaju zapłonu.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]()
No nic będę kombinował, dzięki za wskazówki. Posprawdzam tak jak mówiliście, może załatwię ten przekaźnik Fuel cut-off relay i zobaczymy czy to jego wina. Ale jak na razie przejrzę kable i wtyczki. A czy jest możliwe , że to powód uszkodzonego modułu? Jeżeli nie to odetchnę z ulgą
![]() Cytat:
Chyba przeoczyłem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 04.05.2012 o 00:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]()
Nikt już nie ma pomysłów co może dolegać mojej Afri?;( Poczytałem trochę i tak się zastanawiam, wszystko u mnie działa ale do czasu np. przejechania tych 5-10km czyli ten przekaźnik pompy musi być sprawny no nie ma opcji tyle nie przejadę na pełnych gaźnikach. A teraz mam taki pomysł, wyczytałem na forum że podobny problem może stwarzać złe odpowietrzenie gaźników, przyznam się że wyciągałem je w zimę... więc czy może to być wina braku odpowietrzenia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 23:47 |
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie | sailor | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 05.06.2012 12:01 |
pompa paliwowa - odpowietrzanie? | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 22.11.2011 00:02 |