|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.10.2011, 13:27 | #11 |
Hondowskie ośki trochę słabe i dam tokarzowi zarobić.
Sprężyny mnie nie martwią (mam świadomość wymiany), ale bardziej to że od bocznej powierzchni tarczy do bocznej powierzchni górnej rury (przy uszczelniaczach) w którą wchodzi dolna rura jest tylko 1-2 mm ( z jednej i drugiej strony). Mam nadzieje, że aż tak wysoko tarcze nie będą podchodzić przy dobiciach. Skoku mam 250 mm. O ile pamiętam to wziełeś 6.4. i jak Ci się jeździ? |
|
26.10.2011, 13:53 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Japońska stal nie jest zła. Może to nie rejli rurka jak w ktm ale dają rade. Ja im wierze
Co do sprężyn to dałem 6.2N o nominalnej u mnie długości sprężyn 450mm. Jest bardzo dobrze, nie wiem czy idealnie bo nie skończylem do końca poziomowania motocykla. Możliwe że jakbym miał jeszcze raz kupić spróbowałbym 6.0 ale latam teraz z tyłu na sprężynie 120 od rd04 wiec i przód i tył mam raczej szosowo niż typowo terenowo zestrojony. Różnice w prowadzeniu miedzy np 4.4 a 4.8 są niewielkie. Obie sporo za miękkie choć niby SAG w miare miały dobry. O ile na 5.0 pewnie da się nawet jakoś śmigać solo, to z pasażarem może już przód nurkować niebezpiecznie |
26.10.2011, 14:10 | #13 |
Latam głównie z kobitą więc chyba czas się zainteresować wymianą :-)
U mnie sprężyny mają wymiary jak niżej: - długość 470 mm - średnica zew. 40,5 mm - średnica wew. 30,5 mm - średnica drutu 5 mm - ilość zwojów 29 szt - średnica kartridża 30 mm Puść namiary sprzedawcy u którego kupowałeś to zorientuję się czy coś da się dobrać. |
|
26.10.2011, 14:24 | #14 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,591
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 16 godz 8 min 23 s
|
Właśnie, podajta mi średnice osiek w Afri. Właśnie robię stojak do zmiany opon a jakiś czarnuch się czasem przypałęta to dorobię od razu więcej tulejek.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
26.10.2011, 14:27 | #15 |
Przód napewno 17 mm i z tego co wcześnie pisali to tył tak samo
|
|
26.10.2011, 14:37 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
tył bankowo 17 tak samo przód.
|
10.11.2011, 17:31 | #17 |
Skończyło się pany na orginalnej przedniej ośce. Tokarz dotoczył tulejki i kółko kręci się jak ta lala.
Teraz przyszedł czas na wykonanie adapterów do orginalnych zacisków. Jakieś rady i porady, bo tokarz trochę drapał się w głowę oglądając fotki orginalnego adaptera. Ile ma grubości ta grubsza część przedniej ośki? Swoją stoczyłem nieco i teraz nie mam z czego pomierzyć. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.06.2012 o 00:19 |
|
31.05.2012, 21:05 | #18 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,140
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
Online: 7 miesiące 1 tydzień 1 dzień 18 godz 26 min 59 s
|
22 mm.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ośka zmiany biegów - jak ja wymontować? | yuchyo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 06.06.2012 12:36 |
Do czego ten Dział? Co tu ma być, a co nie :) | PUFF | Wszystko dla Afrykańczyka | 0 | 26.03.2008 11:32 |