![]() |
#31 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 950
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 37 min 59 s
|
![]() Cytat:
trzeba pojeździć trochę na danym motocyklu, żeby wiedzieć czy pasuje czy nie, czego zlotowa przejażdżka Ci nie da. W miarę użytkowania maszyny rodzą się różne refleksje, zaczynasz wiedzieć, czego chcesz i jaki następny motocykl może Ci to dać. Jak to dopra powiada- życie jest za krótkie na jeden motocykl. Pozdrawiam, Wolo Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.08.2012 o 11:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]() Cytat:
jeździłem na trampku, wprawdzie nie 700, jeździłem też na gs800. charakterystyka twina w gs, bardziej przypomina plastika, najpierw niewiele się dzieje przez dłuższy czas, na wyższych obrotach zaczyna się mocniej wkręcać. V-ka trampka ciągnie dużo niżej, płynniej i spokojniej
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Amator podwórkowy
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 994
Motocykl: exRD04 '92, obecnie RD07A '98
Przebieg: >55kkm
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 2 godz 48 min 22 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Może powiem Ci jak było ze mną a zrozumiesz o czym piszę. Od zawsze byłem wrogiem motocyklizmu, motocykli i z jednośladów tolerowałem rowery. Ale... Dawno, dawno temu w odległej galaktyce do mojego brata, który mieszka dom obok, na woodstok przyjechała chmara jego kolesi na rożnego rodzaju motocyklach. Było tam ze dwa ciężkie czopery, jakiś scigacz, kilka turystyków i jedno enduro czyli mały GS. Jak bractwo popiło, nie przeczę że też trzeźwy nie byłem ![]() Początki były ciężkie, zważywszy że to mój pierwszy motocykl i od razu taki ciężki. Pamiętam do dzisiaj jak na MRU robiliśmy spotkanie i przyjechał Lepi. I zamiast zwiedzania pojechalismy na lekkiego offa. Ja cały czas się modliłem żeby w końcu skończył się piach czy błoto i abyśmy wyjechali na asfalt. A w tej chwili po 2 latach, myślę zgoła odwrotnie. Kiedy skończy się asfalt i zacznie piach i błoto ![]() Tak wiec reasumując długawy wywód. Wolo mam nadzieje że w tej chwili wiesz jaki jest mój tok rozumowania ![]()
__________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, to ludzie chodziliby na rękach... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 52 s
|
![]() Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Łódź
Posty: 64
Motocykl: Motocykle testowe
![]() Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s
|
![]()
BMW mniej spali. V-ka zawsze jest trudniejsza w serwisie. Rotax jest zdecydowanie dynamiczniejszy od V-ki Trampka.
__________________
Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Administrator
![]() |
![]()
Ale czasem liczy się coś więcej niż te mało znaczace "plusy" które wymieniłeś.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Łódź
Posty: 64
Motocykl: Motocykle testowe
![]() Online: 2 dni 5 godz 25 min 47 s
|
![]()
Nie wiem już, w którym wątku pisałem, ale F650GS jest niższy i lżejszy. Jeżeli chodzi o trwałość, nie mam danych, by wyrokować. Silnik ciągnie fajnie już od niskich obrotów. W 800 jest inaczej zestrojony i też miałem wrażenie mułowatości na początku.
__________________
Paweł Eksperymentowanie jest dobre zawsze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
masz rację Lepi, moc gs800 mnie nie powalił, być może to kwestia tego że wszytko odnoszę do lc8. jak pisałem - ja bym wybrał trampka
![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,334
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 10 godz 2 min 19 s
|
![]() Cytat:
Ostatnio jeździłem testowo na dwóch BMW 650tkach. Jednocylindrówki nie lubią spokojnej jazdy. Jazda zaczyna się od 4 000obr. W transalpie przy 4000 można emerycko wbijac kolejny bieg. Zupełnie inna charakterystyka silników!!!
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 |
Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |