![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
U mnie leciutko pogorszyła średnie, ale z db-killerem jest jak w oryginale, ale za to góra ożyła i dół też lepiej. Wcześniej nie szło przekroczyć 160km/h, a po zmianie wydechu 180km/h nie było problemem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Leo dedykowany do AT poprawia cały zakres od 0 do 8500 RPM, ale jak założymy dB killera, bez niego mieszanka jest deko zbyt uboga i trochę się bardziej grzeje, potrafi też przez taki tłumik zacząć wciągać oliwe jak silnik nie jest pierwszej świeżości. Po założeniu seryjnego wydechu spalanie oleju znika
![]() To samo się dzieje mniej wiecej po założeniu filtru powietrza K&N |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
U mnie o dziwo nic, więc tylko potwierdziło mi, że silnik zdrowiutki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kraków
Posty: 140
Motocykl: AT+TA
![]() Online: 1 tydzień 41 min 5 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Napisz do Remusa, powinni mieć dokumentacje. Remus VS seria i wykres krzywej i momentu. Ja mam nawet własny z hamowni dla Arrow Paris Dakar replica, ale był deko za głośny i sprzedałem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 55 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Enduro i ADV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Administrator
![]() |
![]()
Dobre uzasadnienie
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
|
![]() Cytat:
o to, to, też tak mam, powyżej 4tysi obrotów ładnie gada, z db-kilerem (bo bez wściekle ryczy prawie ciągle) i częściej kręcę sprzęta. Tak jak Rambo pisał, najlepiej chodzi z db, bo bez db-kilera jakoś tak chyba nawet słabsza, a głośniejsza. Ja miałem oryginał i teraz leona. Nie wrócę do oryginału raczej ![]() A jak ktoś chce kombinować jego sprawa. Może i taniej, ale czy lepiej ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ortodoks Afrykański
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
gadzik
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Człuchów
Posty: 301
Motocykl: ktm adventure
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 20 min 23 s
|
![]() Cytat:
Dedykowany czy nie dedykowany , co to za różnica , to są tłumiki przelotowe , różnią się tylko średnicą wylotu i długością puszki . Dałem swoje wydechy do magika który się tym zajmuje zawodowo , wypruł wszystkie bebechy i zrobił ładne przeloty , dźwięk jak dla mnie bajka ![]() ![]() Załącznik 35580
__________________
DR 800 XRV75 950 S 1090 R 790 R Ostatnio edytowane przez gruby : 15.04.2014 o 06:50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przyzna się kto z Was jeszcze... | Elwood | Kwestie różne, ale podróżne. | 59 | 21.11.2012 21:43 |
o namiotach raz jeszcze | Dubel | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 31 | 11.04.2011 21:05 |
SAG`i raz jeszcze | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 23.08.2010 13:27 |