![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#281 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
Tyle, że sporo jeżdże po mieście i miałem już okazje lecieć 120km.h z zablokowanym tyłem. Brak mi opon asfaltowych, ale nawet w mieście zdarza się wykorzystywać zalety enduro. Dlatego mocno zastanawiam się nad kolejnym kompletem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
![]()
Kolego jak coś jest do wszystkiego,to jest do niczego.Myślę że mitas 10-ka to rozsądny wybór.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
A jak porównać TKC do E10? czy to są takie same gumy czy jednak E10 ustępuje przyczepnością TKC? Guma i tak pewnie wytrzyma jeden sezon, więc jej wielosezonowość nie jest istotna. TKC skatowałem w 7 tys km. Mało, ale jakoś te 250kg trzeba zatrzymywać....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,061
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 15 min 48 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
![]() Cytat:
A z tym "jak do wszystkiego to do niczego" to trochę jak z powiedzeniem "baba za kółkiem" a znam niejedną "Babę", która niejednego kozaka by zawstydziła ![]() ![]() Ale to mój, subiektywny pogląd - nie handluje oponami więc interesu w tym nie mam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Błażowa
Posty: 1,313
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s
|
![]()
No a mitas e 08, jakie ma opinie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
![]() |
![]()
Świetna opona do szeroko pojętego driftu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Już lepiej zbyszek e07 bierz, jak nie wiesz co potrzebujesz to te powinny być dobre. N asfalcie dają radę, a i w terenie co nieco popróbujesz na nich.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
![]() |
![]()
No tylko na mokrym asfalcie nie jest za różowo na E07. Jak nie wiesz czego chcesz to zestaw afrykański (TKC przód, Mitas E09 tył), albo spróbuj Mitasy E10. Na tych kapciach na asfalcie pojeździsz bez problemu, a przy zjechaniu na bezdroża nie będziesz się trząsł jak liść. Chyba, że jesteś stary wymiatacz, to i na łysych anakach można
![]() |
![]() |
![]() |