![]() |
![]()
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 |
Mixol S
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: czarny las
Posty: 237
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 19 min 10 s
|
![]()
Na szczęście to tylko świeca, więc naprawa tematu będzie kosztować Cię tyle co czteropak na kolację
![]() Często gęsto świece z tej samej partii różnią się od siebie, dotyczy to zarówno zwykłych użytkowników jak i profesjonalistów (speedway), opcji masz kilka: a) kupić jeszcze jedną świece irydową; b) olać temat i kupić zwykłą świecę zalecaną w manualu c) zrezygnować z kilku czteropaków i kupić wspomnianą splitfire. d) w przypadku braku poprawy udać się do elektryka lub samemu sprawdzić instalacje el. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Moim skromnym zdaniem problem prawdopodobnie nie tkwi w świecy.
Dlatego pytam o rodzaj zapłonu bo było ich kilka w dr w zależności od wersji. Dopóki nie poznamy dokładnej wersji motocykla to będzie wróżenie z fusów. Z mojego doświadczenia wynika, że świece irydowe znacznie szybciej pokazują niesprawność instalacji. Czy ten motocykl posiada akumulator ? Czy ma rozrusznik ? Pomoże mi to w rozgryzieniu jaka tam jest instalacja. To, niby jest to S, to jeszcze nic nie znaczy ![]() I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz podaj mi jakie masz odstępy elektrod na jednej i drugiej świecy, bo coś mi się wydaje, że na konwencjinalnej masz większą przerwę. Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 14 godz 46 min 2 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Nie kombinuj, zmierz przerwę na świecy.
I to na razie tyle. Masz miernik, taki multimetr ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 14 godz 46 min 2 s
|
![]() Cytat:
b)zalecaną mam świece(nowa miała poprawić zdolnośc uruchomiania moto) c)wizja kilku czteropaków bardziej za mną przemawia ![]() d)sam nie zabiorę się za elektrykę bo zemnie dupa nie elektryk ![]() Każda opinia jest dobra i każą badam jak proktolog hahaha(dogłębnie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]() ![]() Czy tak wygląda twoja instalacja ![]() Czy motocykl, bez aku ma iskrę ? Jeśli tak,( zasadniczo to i tak musisz ![]() Wszystkie parametry są podane w serwisówce. Z mojego doświadczenia wynika, że padały w nich cewki pod magnetem, dość wrednie i ujawniało się to po zagrzaniu. Objawy były takie jak u ciebie, na jednych świecach chodziły na innych nie ( ciężko to racjonalnie wytłumaczyć ). Lepiej chodziły po zmniejszeniu przerwy na świecy ( to już jest łatwe do wytłumaczenia ). Miernik do łapy i jazda. A i bardzo ważne !!, nie psikać niczym kostek !!, wyczyścić mechanicznie, odtłuścić za pomocą contact clinera, bądź np, brake clinera i tyle, żadnych magicznych WD-40, ani smarowych pseudo zabezpieczaczaczy Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 14 godz 46 min 2 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.03.2013 o 08:44 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Czyli jest to wersja z taką instalacją jak powyżej. Zmierz przerwy na świecach, za pomocą szczelinomierza.
Pozdr. Ps : Pamiętaj: Skończ naprawiać, jak zaczniesz psuć ![]() ![]() Che che, bardzo Matiasku mi się ten tekst podoba ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 14 godz 46 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Jest wszędzie dostępny.
512098889. To nasz firmowy nr, prywatnego nie posiadam i jestem szczęśliwy ![]() Pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gaśnie | gruby | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 05.11.2013 13:51 |
montaz fajki od swiecy | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 7 | 18.05.2012 00:46 |
brak iskry na świecy, moto nie gada | barthez | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 16.08.2009 03:51 |
obroty na ssaniu jak jest zimny silnik | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 07.04.2009 17:58 |