![]() |
#432 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 26 min 46 s
|
![]()
Niechcący zdublowałem post, dlatego drugi jest do skasowania
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Potwierdzam, reset gps w ustawieniach, jak opisał Cynciu, pomaga.
![]() ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Otwock
Posty: 12
Motocykl: biało-niebieski
![]() Online: 17 godz 46 min 2 s
|
![]()
Mój wytrzymał ok 2 lat... Najpierw problemy z zasilaniem, potrafił się wyłączyć w trakcie nawigowania zarówno w samochodzie, jak i na moto. Na moto właściwie się nie ładuje, a jedynie podtrzymuje (a i to wątpliwie). W drugiej kolejności zaczął coraz częściej gubić sygnał i jedyne co pomagało to reset urządzenia z ponowną kalibracją. Na ostatniej wyprawie jego wodoodporność nieco zawiodła, bo utonął w trakcie deszczu w Czarnogórze.
Jedyne co fajne było w tym urządzeniu bogate wyposażenie (dwa uchwyty). Obecnie szukam jakiegoś urządzenia za około 600zł do użytku na moto i w aucie. Ważne aby były nieźle opracowane tereny wschodniej i centralnej europy (bałkany, basen morza czarnego) Ma ktoś jakieś pomysły? |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 105
Motocykl: KTM 950 ADV
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 23 godz 56 min 14 s
|
![]()
Na ostatnim wypadzie lark przestał działać tzn. Wyłączył się i już go nie można włączyć ani podładować NIC !!!!!!
Czy to oznacza że jest do wywalenia czy coś można z nim zrobić ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 106
Motocykl: Nie stać mnie na nową
Przebieg: Żaden
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 43 min 21 s
|
![]() Cytat:
lepsza bateria to taka od nokii n8 pasi bez problemu ![]()
__________________
KTM 950 SUPER ENDURO R ![]() Teraz jest 690 rally enduro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 636
Motocykl: PD06 prawie Africa
Przebieg: 68000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 13 min 29 s
|
![]() Cytat:
Sygnał gubi jak bardzo długo jest włączona bez ruchu lub wyłącza się na twardo bo np jest problem z prądami (odp powyżej). dobrze zrobiona kalibracja GPS załatwia temat.
__________________
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze.. [ Julian Tuwim ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 105
Motocykl: KTM 950 ADV
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 23 godz 56 min 14 s
|
![]() Cytat:
dziś sprawdzałem i podłączyłem larka poprzez uchwyt do akumulatora i widzę że prąd dochodzi ponieważ świeci się ta boczna lampka od ładowania .... ALE WŁĄCZYĆ NIE MOŻNA NADAL !!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 106
Motocykl: Nie stać mnie na nową
Przebieg: Żaden
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 43 min 21 s
|
![]()
Jak jeździłeś wcześniej trochę po wertepach, to jest tak, że styki w baterii mogły się już nieco poluzować.
Wyjmij baterię, poodginaj blaszki w niej jakimś scyzorem i sprawdź czy ożyje ona podczas ładowania. Też tak miałem i pierwsze co, to zająłem się tymi nieszczęsnymi bateriami, dodatkowo wsadziłem kawałek papierka, żeby miała ciaśniej i nie latała w Larku ![]()
__________________
KTM 950 SUPER ENDURO R ![]() Teraz jest 690 rally enduro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |