Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.01.2014, 14:30   #11
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Padl mi juz drugi taki w swojej swince
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 14:52   #12
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,778
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 3 min 46 s
Domyślnie

Microswitch nie lepszy, nawet jak byt trzeba dorobić kawałek wspornika?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 15:04   #13
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Mikrostyka mam teraz i działa dobrze ale wsadzam klamkę niełamkę od innego moto i nie będzie przy niej tego wysięgnika który wciska mikrostyk.
Opcję mam trzy:
1 obciąć kawałek mocowania starej klamki i porzeźbić tak aby spasować niełamkę do niego.
2 Do nowej klamki dorobić dynks do wciskania mikrostyka
3 Nie rzeźbić nic tylko wsadzić ciśnieniowy czujnik.
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 15:18   #14
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,778
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 3 min 46 s
Domyślnie

Jeśli miałbym pozostać przy opcji nr 3 to kombinowałbym na zastosowaniu małego zgrabnego trójnika i do niego wkręcał coś małego może od auta. Nie zgłębiałem tematu, ale wymiana była by łatwiejsza, może nawet udało by się bez odpowietrzania.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 18:14   #15
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 38 min 12 s
Domyślnie

No ale to też będzie rzeźbienie. W żadnym kacie mi się nie uszkodził czujnik więc to działa. A jak z wytrzymałością tego z Larssona to nie wiem.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 21:09   #16
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał KML Zobacz post
Dzięki maniak

Czemu polecasz na 2 przewody skoro mam jeden?
wydaje mi się że wtedy jest o szerokość główki dłuższy gwint.
hmm Miałem w głowie moją afrykę z dwoma przewodami. Dla ciebie oczywiście pojedyńczy.
Użyłem tych z larsona w sumie w 3 motocyklach i nigdy się nie zepsuły. To prostsze i na pewno trwalsze rozwiązanie niż mikrosłicz, szczególnie w moto ofroadowym traktowanym błotem i karcherem.
W exc 200 i 520 którego mam uszkodzenia czujnika następują przy tylnej pompie - wyrwanie kabelka od buta.
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2014, 22:24   #17
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

W Elefancie jest taki grat oryginalnie zamontowany z przodu jak i z tyłu. Nie słyszałem żeby się to kiedykolwiek komuś zesrało..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czyszczenie Stopu Aluminium sloneczny Rama, zawieszenia, napęd 8 15.07.2011 13:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.