|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Zgadzam sie z Exem.O Afryce sie nie wypowiem,bo nie wypada,jej stawiac w Segment o ktorym mowa.Ale faktycznie na Europe bez litra i 100KM nie ma jazdy.Nawet jak ktos chce na legalne szutry zjechac,to najpierw chcialby do nich szybko i sprawnie dojechac.Uwazam,ze nowy Super Adv to naprawde niezly pomysl i dla duzej grupy bedzie to ciekawa propozycja.Co do 1190 to uwazam go w obecnej chwili za najbardziej uniwersalne moto na rynku,a do turystyki asfaltowo szutrowej najlepsze z duzym odstepem od reszty konkurencji.Jakby tak KTM zrezygnowal z 690 i wypuscil 750,800 enduro to pokrylby zapotrzebowania rynku calkowicie.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,663
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 32 min 3 s
|
No ale tu wchodzimy w 2 cylindry raczej. A taki okolo tego enduro mimo ze zajebisty to sie nie sprzedal - mam na mysli 950 SE
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Piszac o 750 800 mam na mysli bardziej cos w stylu BMW800 Tigera XC.SE950 to jednak bardzo ekstremalny motocykl,raczej bardziej w teren niz jako turystyk Enduro.A w teren sa jednak lepsze 690tki.KTMowi brakuje turystycznego Enduro,jak 1190R tylko w mniejszej pojemnosci i majacym dwa cylindry
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |