![]() |
#971 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
W calym rynku motoryzacyjnym zatrudnia sie inzynierow ktorzy dbaja o to by po danym przebiegu pewne elementy nie wytrzymaly czy myslicie ze w tym przypadku bedzie inaczej? Calym swiatem motoryzacyjnym trzesa ekonomisci i chec maxymalnego zysku. Obawiam sie ze z legendy o Africa Twin zostanie tylko jej nazwa i oby jeszcze pierwotne zalozenia konstruktorskie.
Pozdro |
![]() |
![]() |
#972 |
![]() |
![]()
Przyrost postów w tym wątku jest imponujący - takiej dynamiki nie było nawet w czasach najlepszej świetności tematu: "Dlaczego lubię BMW-Hyde Park".
![]() Na austriackim forum AT jest kolo, który zdaje się być bliżej koryta Hondy (to od niego jest to zdjęcie z parku) i podał parę informacji: 1. Dane techniczne zostaną opublikowane późnym początkiem przyszłego roku. 2. Liter w pojemności powinien być. 3. Późnym latem (mam nadzieję, że 2015 ![]() 4. Wydech zamontowany w prezentowanym moto pochodzi z testów w Maroku. W serii ma być skręcany z kolektorów, katalizatora i końcowego tłumika, który będzie wiekszy i trochę obniżony tak by jeszcze weszły podnóżki pasażera. 5. Co najważniejsze: DCT będzie, podobnie jak w innych modelach, opcjonalne. To tyle. Ostatnio edytowane przez Navaja : 05.11.2014 o 12:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Wiadomo,ze efekt finalny bedzie troche inny,cywilizowany.Wiadomo,ze firmy akesoryjne dorobia reszte i kazdy bedzie miec to o mu niezbedne.Nawet jesli to Prototyp,to wiadomo w co i jakiego klienta Honda bedzie tym egzemplarzem celowac.jak dla mnie wszystko wyglada bardzo optymistycznie i nalezy tylko troche jeszcze poczekac.Zrobia gotowe moto,przetestuja je pol roku i wypuszcza sprawdzoony model.Nie jak BMW,ktore testuje na klientach i szczyci sie darmowymi akcjami servisowymi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
A mnie gdzieś zawiało ze zawiecha ma mieć 26 cm skoku przód/tył a silnik 900 pojemności i poniżej 100 koni..
Ta filozofia o psuciu sie motka jak na razie nie ma odzwierciedlenia w przypadku CRF250 L... |
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,299
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 3 dni 22 godz 43 min 27 s
|
![]()
Puszek bo to chyba sprawdzona jednostka napędową w CRF i dlatego pożyjemy zobaczymy większość chce uniwersalnego ADv z naciskiem na moc i wagę tylko po co jak już takie motocykle sa a uniwersalność nie istnieje większość turystyki ADV jest lawetowo busowa a reszta to trochę lansu w srodowisku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,783
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 13 godz 29 min 32 s
|
![]()
większość turystyki ADV jest lawetowo busowa a reszta to trochę lansu w srodowisku
polac mu, dobrze gada ![]() ![]()
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
![]() |
![]()
Wolly,
nie wrzucaj proszę wszystkich do jednego worka. Są ludzie, dla których również dojazdówka i powrót są przygodą. Przecież chodzi o to by być jak najdłużej w tej podróży. Chyba, że się mylę? Równie dobrze można by powiedzieć, że wożenie moto na busie czy przyczepie to jest dopiero lansiarstwo. Możesz proszę nazwać te uniwersalne motocykle ADV, które są już w sprzedaży? |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
etam, nie ma fałki, wygląda jak tenera a zawieszenie jak z kata, "pączek, pączek, huj bez rączek"... sytuacja przypomina mi akcję z junakiem milenium
![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez bass : 05.11.2014 o 13:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]() ![]() ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#980 |
![]() |
![]()
Trochę tak jest, że Honda jeśli chodzi o stylistykę nowych maszyn za wiele nie pokazuje, ale chyba nie o to chodzi w advenczerowym motocyklu.
Jeśli zawias będzie skakał na 25cm, prześwit taki, że ledwo uda się nogę przełożyć, plastiki nie pękną przy zderzeniu z muchą i bak wsadzą ze 30l to mnie więcej nie trzeba. No i silnik żeby nie szarpał jak w TDMce i jeszcze żeby ładne pierd*lnięcie miał ![]()
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
![]() |
![]() |